۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
تصورات بایدن از بهای نفت مثل کف روی آب است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تصورات بایدن از بهای نفت مثل کف روی آب است

گرمسار- مطهری، نماینده گرمسار و آرادان در مجلس گفت: تصورات و توهمات بایدن در سفر به عربستان از بهای نفت، گاز و عادی سازی رابطه با اسرائیل، مانند کف روی آب است.

اردشیر مطهری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به گسترش مناسبات خارجی در دولت سیزدهم، تاکید کرد: سفر رئیس جمهور به پنج کشور خارجی، سفر شش نفر از سران کشورهای خارجی به ایران طی یکسال گذشته و سفر پوتین و اردوغان به تهران گویای گسترش مناسبات با همسایگان و جهان و شکست راهبرد استکبار و صهیونیزم مبنی بر ایران هراسی و انزوای ایران است.

وی در اشاره به سفر روسای جمهور روسیه و ترکیه به ایران نیز، افزود : سفر پوتین و اردوغان به تهران و امضای تفاهم نامه بزرگ ترین سرمایه گذاری نفتی با روسیه، نشان از تدبیر درست جمهوری اسلامی ایران در برابر فشار و بدعهدی غرب به سرکردگی آمریکا دارد.

مطهری با بیان اینکه دست دوستانمان را به تدبیر می فشاریم و مچ دشمنان ایران را با قدرت می خوابانیم، ابراز کرد: دست های خالی بایدن از سفر به عربستان به وضوح دیده می شد.

عضو خانه ملت همچنین بیان کرد: تصورات و توهمات بایدن در سفر به عربستان از بهای نفت، گاز و عادی سازی رابطه با اسرائیل مانند کف روی آب بود

مطهری افزود: اظهارات فیصل بن فرحان و انور قرقاش از مقامات امور خارجه عربستان و امارات بیانگر آینده تیره و تار رابطه آمریکا و صهیونیزم با اعراب و زمستانی سرد برای آمریکا و اروپا است .

کد خبر: ۱۶۲٬۹۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha