۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
 تشدید نظارت بر قیمت و کیفیت روغن موتور در همدان
فرماندار همدان اعلام کرد:

تشدید نظارت بر قیمت و کیفیت روغن موتور در همدان

همدان - فرماندار شهرستان همدان از تشدید نظارت بر قیمت و کیفیت روغن موتور در همدان خبر داد.

به گزارش بازار؛ محمدعلی محمدی ظهر سه شنبه در ستاد تنظیم بازار شهرستان همدان با بیان اینکه بازرسی‌ها در سه مجموعه صمت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف باید هدفمند و دارای بازخورد مشخص باشد، افزود: ماشین‌آلات کشاورزی، تعداد قابل توجه خودروهای سنگین در استان و سایر خودروهای سبک به این محصول نیاز دارند و باید متناسب با جامعه هدف و اخبار تخلفات در این حوزه نظارت هدفمند در شبکه توزیع و فروش اعمال شود.

وی با بیان اینکه در ارتباط با سرانه‌ها در شهر همدان مشکل داریم تصریح کرد: نقاطی از شهر نانوایی اضافه داریم و در نقاط دیگری کمبود داریم یا مجبور به استقرار کانتیتر می‌شویم، تعدد بانک‌ها در یک خیابان یا چند خیابان به همین صورت است.

فرماندار همدان اظهار کرد: طبق قانون مدیریت شهری باید این وضعیت را مدیریت کند و متناسب پراکندگی جمعیت در اقصی نقاط شهر کاربری‌های تعریف شده و خدمات مورد نیاز مردم تامین شود.

وی تاکید کرد: برنج و گوشت ویژه هیات‌های حسینی و مصرف‌کنندگان در ماه محرم و صفر پیش‌بینی شده که انتظار داریم نظارت دقیق بر کیفیت برنج هیات‌های حسینی اعمال شود و با هماهنگی شورای هیات‌های حسینی و سازمان تبلیغات اسلامی در اختیار آنها قرار گیرد.

محمدی گفت: روغن موتور از جمله مواردی هست که مشکل داریم و موضوع را به اتحادیه مربوطه تذکر دادیم نظارت بر قیمت وکیفیت روغن موتور در واحدهای صنفی همدان تشدید شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۷۴ هزار تن گندم تضمینی از کشاورزان خریداری شده است، گفت: از عملکرد برخی از مراکز خرید استان گله‌مندیم چون در محاسبه افت عملکرد خوبی نداریم و متاسفانه گاهی با رد یک ‌محصول این محموله به استان‌های مجاور به راحتی منتقل و تحویل می‌شود.

فرماندار همدان یادآور شد: در حمل گندم به ویژه در مراکز خرید بخش قهاوند مشکل داریم که به مشکلات شرکت متعهد به حمل و نقل باید رسیدگی و در این زمینه بازنگری شود.

کد خبر: ۱۶۲٬۸۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha