۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
توضیحات شهرداری همدان در خصوص خبر انهدام شبکه ارتشاء
پیرو انتشار یک خبر صورت گرفت؛

توضیحات شهرداری همدان در خصوص خبر انهدام شبکه ارتشاء

همدان - معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان در پی خبر انهدام شبکه ارتشا توسط سربازان گمنام امام زمان سپاه انصارالحسین(ع)، طی اطلاعیه‌ای توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

به گزارش بازار؛ معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان در پی خبر انهدام شبکه ارتشا توسط سربازان گمنام امام زمان سپاه انصارالحسین(ع)، اطلاعیه‌ای صادر کرد که متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

در خصوص خبر منتشر شده از سوی روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) منطقه همدان در تاریخ ۱۴۰۱/۴/۲۸ ناظر برموضوع انهدام شبکه گسترده ارتشاء در شهرداری همدان مطالب ذیل به منظور تنویر اذهان عمومی به حضور اعلام می‌شود.

۱- اقدام سازمان محترم اطلاعات سپاه پیرامون انهدام شبکه ارتشاء و دستگیری تعدادی از پرسنل شهرداری مربوط به سال قبل بوده که به دلیل روند قانونی و تعقیبات معموله منتج به نتیجه موضوع توسط آن سازمان در تاریخ ۱۴۰۱/۴/۲۸ انتشار یافته است.

۲- در پرونده مزبور ۱۷ نفر احضار جهت بررسی قضایی صورت پذیرفته که منجر به دستگیری ۴ نفر از کارشناسان و تعلیق آنان از کار شده است و ۲ نفر دیگر نیز از دستگیر شدگان دلال بوده‌اند که روند قضایی در دست بررسی است و تا کنون هیچ گونه ابلاغی به شهرداری نشده است، ضمنا یادآور می‌شود در فهرست دستگیرشدگان نام هیچ یک از مدیران شهرداری وجود ندارد.

۳- مدیریت شهری در جهت پیشگیری و جلوگیری از تکرار جرائم مورد نظر اقدام به پیگیری ایجاد شهرداری الکترونیکی و هوشمندسازی فرایندها کرده است که با این توفیق عملا امکان سوء استفاده از موقعیت را برای متخلفین به حداقل رسانده است.

۴- در حال حاضر شهرداری همدان با اتخاذ تدابیر لازم در پی ارائه خدمات به روز و شفاف و صریح به همشهریان است و با همکاری تمام نهادهای محترم نظارتی جهت ریشه‌کنی فساد عزم راسخ وجود دارد.

کد خبر: ۱۶۲٬۸۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha