۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
پرداخت ۵۷ میلیارد تومان به دستگاه‌های اجرایی ایلام از محل مالیات بر ارزش افزوده
مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام خبر داد:

پرداخت ۵۷ میلیارد تومان به دستگاه‌های اجرایی ایلام از محل مالیات بر ارزش افزوده

ایلام - مدیرکل امور مالیاتی ایلام از پرداخت ۵۷ میلیارد تومان به دستگاه‌های اجرایی استان از محل مالیات بر ارزش افزوده در سال ۹۸ خبر داد.

عزیزالله عباس پور در گفت و گو با بازار اظهار کرد: مالیات بر ارزش افزوده یکی از مهمترین درآمدهای شهرداری ها و دهیاری های ایلام به شمار می رود و بر همین اساس سال گذشته ۵۷ میلیارد تومان به دستگاه های اجرایی از جمله دهیاری ها و شهرداری های استان از محل مالیات بر ارزش افزوده پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: تحقق درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده استان در سال ۹۸ نشان از مشارکت مردم در توسعه اقتصادی استان است.

عباس پور با اشاره به اینکه امور عشایری، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان از دیگر دستگاه های اجرایی استان هستند که از محل مالیات بر ارزش افزوده به آنها اعتباراتی پرداخت شده است، گفت: تمامی درآمدهای مالیاتی در استان ایلام برای توسعه زیرساخت های به کار گرفته می شود.

مدیرکل امور مالیاتی ایلام بیان کرد: امور مالیاتی ایلام برای حمایت از مردم در مقابله با کرونا، تمهیدات و تسهیلات مالیاتی در شرایط شیوع کرونا برای حمایت از فعالان اقتصادی و مشاغل مختلف اندیشیده است.

وی افزود: افزوده، مشارکت بیشتر مردم در خوداظهاری مالیاتی، فرهنگ سازی و آموزش قوانین مالیاتی، الکترونیکی کردن امور مالیاتی و...از دیگر برنامه های امور مالیاتی استان در سال گذشته بوده است.

کد خبر: ۱۶٬۲۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha