۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
روند صعودی سولانا ادامه خواهد داشت| پیش بینی قیمت طی روزهای آتی
تحلیل بازار رمزارزها؛

روند صعودی سولانا ادامه خواهد داشت| پیش بینی قیمت طی روزهای آتی

با استقبال مجدد استقبال سرمایه گذاران از پروژه های دیفای، قیمت سولانا یک شکست صعودی قوی ایجاد کرد که به نظر می رسد این روند طی روزهای آتی نیز ادامه داشته باشد.

به گزارش بازار، با استقبال مجدد استقبال سرمایه گذاران از پروژه های دیفای، قیمت سولانا یک شکست صعودی قوی ایجاد کرد. توکن روز گذشته SOL به ۴۶.۲۳ دلار رسید که بالاترین سطح از ماه می امسال محسوب می شود.

با این حساب، سولانا بیش از ۷۰ درصد از پایین ترین سطح قیمت سالانه خود جهش کرده و ارزش بازار آن ۱۵ میلیارد دلار بوده که نهمین رمز ارز بزرگ جهان به حساب می آید.

سولانا به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال با بهترین عملکرد طی چند ماه گذشته ظاهر شده است. این بازگشت قیمت از کف قیمت سال جاری، بیشتر به این دلیل است که سرمایه گذاران معتقدند سولانا بهترین جایگزین برای اتریوم است. علاوه بر این، سولانا به دلیل سرعت بسیار سریع و هزینه های پایین تراکنش شبکه خود معروف است. توسعه دهندگان شبکه سولانا همچنین در تلاش هستند تا هزینه شبکه آن را بیشتر کاهش دهند.

داده های آماری نشان می دهد که فعالیت در پروتکل های DeFi آن در حال افزایش بوده و همین امر، یکی از دلایل عمده پیشرفت قیمت سولانا محسوب می شود. به عنوان مثال، حجم نقدینگی قفل شده پروژه های شبکه سولانا مانند سرم، رایدیوم، اورکا و لیفینیتی طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است. طبق آمار منتشر شده از سوی دیفای لیاما، ارزش کل قفل شده (TVL) روی شبکه سولانا طی هفت روز گذشته با ۱۱۵ افزایش به بیش از ۲.۸ میلیارد دلار رسیده است.

پیش بینی قیمت سولانا
نمودار چهار ساعته نشان می دهد که قیمت توکن SOL طی چند هفته گذشته در یک روند صعودی قوی قرار داشته است. این ارز توانسته بالاتر از نقاط مقاومت مهم ۳۹.۷۴ دلار و ۴۳.۰۲ دلار حرکت نماید که کمترین نقاط در ۸ ژوئن و ۲۲ ژوئن سال جاری محسوب می شوند.

روند صعودی سولانا ادامه خواهد داشت| پیش بینی قیمت طی روزهای آتی

سولانا همچنین به بالاتر از میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه جهش کرده و این در حالیست که شاخص قدرت نسبی (RSI) کمی بالاتر از سطح خرید بالا رفته است. علاوه بر این، شاخص جهت گیری متوسط (ADX)، که معیاری برای سنجش قدرت یک روند است، نیز به ۳۳ افزایش یافته است.

بنابراین، به نظر می رسد سولانا از شتاب کافی برای افزایش قیمت برخودار است؛ به این معنی که روند صعودی این رمزارز احتمالا ادامه خواهد داشت. اگر این اتفاق بیفتد، سطح پایه بعدی روی ۵۰ دلار خواهد بود. سقوط به زیر سطح حمایت ۴۳ دلار، دیدگاه صعودی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۶۲٬۷۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha