۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
نخستین نمایشگاه صنعت و معدن منطقه آزاد ماکو دایر شد

نخستین نمایشگاه صنعت و معدن منطقه آزاد ماکو دایر شد

ارومیه - با مشارکت صنعتگران آذربایجان غربی و منطقه آزاد ماکو، توانمندی‌های شرکت‌های تولیدی و صنعتی در نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو به نمایش درآمد.

به گزارش بازار، بازاریابی برای فروش بیشتر محصولات و همکاری مشترک بین شرکتهای مختلف تولیدی و بررسی بازارهای صادراتی با حضور تولید کنندگان داخلی کشور و منطقه آزاد، از عمده اهداف بازگشایی نمایشگاه در این منطقه است.

عبدالرحیمی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو در آیین بازگشایی این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ۴۸ شرکت داخلی و در رشته های مختلف صنعتی شرکت کرده اند و همین طور صنایع معدنی و پشتیبان معدن که هشت شرکت از داخل خود منطقه و و ۴۰ شرکت داخلی از مراکز استانهای مختلف در این نمایشگاه شرکت کرده اند و در ادامه سال برنامه ریزی شده که ۱۲ نمایشگاه مشابه هم با هدف بازاریابی برای این محصولات و تولیدات داخلی منطقه آزاد و کشور و بازارهای منطقه ای برگزار می شود.

منطقه آزاد ماکو به دلیل نزدیکی به بازارهای بین المللی و خارج از کشور و بهره گیری از مزیتهای منطقه آزاد در حوزه معافیتهای مالیاتی و گمرکی برای سرمایه گذاران و تولید کنندگان فرصتهای بسیار خوبی را فراهم کرده است.

این نمایشگاه به مدت سه روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ شب پذیرای علاقه مندان است.

کد خبر: ۱۶۲٬۷۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha