۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
آماده شدن لونا برای آغاز رالی جدید قیمت| نقطه مقاومت بعدی کجاست؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

آماده شدن لونا برای آغاز رالی جدید قیمت| نقطه مقاومت بعدی کجاست؟

همانطور که پیش بینی می شد، قیمت رمز ارز لونا پس از تشکیل یک کف طی روزهای گذشته، بار دیگر روند افزایش خود را از سر گرفته و اکنون با اندکی اصلاح قیمت، برای یک رالی قیمت جدید آماده می شود.

به گزارش بازار، همانطور که پیش بینی می شد، قیمت رمز ارز لونا پس از تشکیل یک کف طی روزهای گذشته، بار دیگر روند افزایش خود را از سر گرفت. صعود روز گذشته که باعث شد تا این آلتکوین دوباره به اوج قیمت خود در ۱۰ جولای بازگردد. اکنون، سرمایه گذاران می توانند انتظار یک عقب نشینی کوچک را قبل از ظهور یک رالی جدید داشته باشند.

فراکتال قیمت لونا، همانطور که پیش بینی شده بود تکمیل شده و قیمت این این آلتکوین را در روز دوشنبه تا ۵۳ درصد افزایش داد. این روند برای پنجمین در تلاش برای شکست خط روند نزولی بوده و به نظر می رسد، شکست این روند به زودی فرا خواهد رسید.

آماده شدن لونا برای آغاز رالی جدید قیمت| نقطه مقاومت بعدی کجاست؟

اصلاحات پیش رو و پس از افزایش قیمت روز گذشته، احتمالاً در حدود قیمت ۱.۸۲ متوقف خواهد شد که تقریباً نقطه میانی حرکت ۵۳ درصدی روز گذشته محسوب می شود. ورود مجدد خریداران به این سطح می‌تواند باعث ایجاد قدرت جدید در لونا و عبور از نقطه مقاومت این رمز ارز شود.

در چنین حالتی، فعالان بازار می توانند انتظار داشته باشند که لونا مجدداً مقاومت ۲.۶۴ دلاری را آزمایش کند که به معنای یک صعود ۴۳ درصدی خواهد بود. با این حال، سرمایه گذاران صبور می توانند انتظار داشته باشند که این آلتکوین طی مدت زمانی طولانی تر، تا ۳.۵۰ دلار افزایش یابد که ۹۰ درصد سود از کف حمایتی ۱.۸۲ دلاری را برای آنها به ارمغان خواهد آورد.

با اینکه در حال حاضر همه چیز برای لونا مثبت به نظر می رسد، سرمایه گذاران باید به احتمال اصلاح قیمت نیز که می تواند آن را به نقطه آغاز حرکت روز گذشته در ۱.۵۸ دلار بازگرداند نیز توجه کنند.

اگر قیمت لونا یک کندل چهار ساعته زیر ۱.۵۸ دلار تشکیل دهد، نشان دهنده ضعف خریداران بوده و همچنین چشم انداز صعودی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۶۲٬۷۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha