۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
رشد ۱۵۲درصدی ارزش ریالی کالای احتکاری گلستان در سه ماهه اول سال
رئیس پلیس امنیت اقتصادی گلستان خبرداد؛

رشد ۱۵۲درصدی ارزش ریالی کالای احتکاری گلستان در سه ماهه اول سال

گرگان- پهلوان نسب، رئیس پلیس امنیت اقتصادی گلستان از رشد ۱۵۲ درصدی ارزش ریالی کالای احتکاری کشف شده در استان خبرداد و گفت: طرح مبارزه با احتکار کالا در سه ماهه نخست امسال در سه در مرحله اجرا شد.

عباسعلی پهلوان نسب در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد سه مرحله طرح مبارزه با احتکار کالاهای اساسی با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل تعزیرات حکومتی استان اجرا شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گلستان ارزش این کالاهای مکشوفه را درمجموع بیش از ۹۳میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۵۲ درصد رشد داشته است.

به گفته وی، عمده کالاهای احتکاری کشف شده تاکنون، روغن خوراکی، برنج، قند و شکر، گندم، جو و نهاده‌های دامی بوده است.

پهلوانی نسب با بیان اینکه کشف کالای احتکاری استان ظرف سه ماه نخست امسال یک و نیم برابر افزایش یافته، افزود: پلیس اقتصادی تمام تلاش خود را در جهت حفظ آرامش جامعه و مبارزه با متخلفان و متحکران می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه جرایم و مفاسد اقتصادی، گفت: بر اساس برنامه‌های عملیاتی تدوین شده، در مجموع جرایم و مفاسد اقتصادی در سال گذشته، ۲۱ درصد افزایش در جرایم اقتصادی و ۳۳ درصد رشد در تعداد دستگیری متهمان داشتیم.

کد خبر: ۱۶۲٬۶۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha