۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
معرفی شرکت‌های فعال گرافیکی در شهر مشهد

معرفی شرکت‌های فعال گرافیکی در شهر مشهد

کدام شرکت طراحی گرافیک در شهر مشهد خدمات بهتری ارائه می‌دهد؟ بهترین شرکت طراحی گرافیک در شهر مشهد کدام شرکت است؟ معرفی شرکت‌های طراحی گرافیک در شهر مشهد را بخوانید.

به گزارش بازار، آشنایی با شرکت‌های طراحی گرافیک در شهر مشهد را در این مقاله بخوانید. آیا بهترین شرکت‌های گرافیکی در مشهد را می‌شناسید؟ اگر برای انجام کارهای گرافیکی خود مانند طراحی بسته‌بندی، طراحی لوگو، طراحی بنر و پوستر تبلیغاتی، طراحی کارت ویزیت، بروشور و هرگونه طراحی گرافیکی به دنبال یک شرکت باتجربه، خلاق و حرفه‌ای هستید در این مقاله همراه من باشید.

این روزها طراحی گرافیک جز جداناپذیری از کسب‌وکارها شده است و تمام کسب‌وکارهای آنلاین و آفلاین یا بزرگ و کوچک برای تأثیر و فروش بیشتر به خدمات شرکت طراحی گرافیک نیاز پیدا می‌کند. اما شرکت طراحی گرافیک چه ویژگی باید داشته باشد و چه خدماتی را ارائه میدهند و اینکه بهترین شرکتهای فعال گرافیک در مشهد چه شرکت هایی هستند؛ اینها مطالبی هستند که در این مقاله در مورد آنها خواهیم دانست.

شرکت‌های مطرح و شناخته شده در سطح مشهد را می‌توان ۳ شرکت زیر در حوزه گرافیک در نظر گرفت.

  1. شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک

این شرکت را می‌توان جزو شرکت‌های فعال و با سابقه در حوزه طراحی گرافیک در شهر مشهد در نظر گرفت این شرکت فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرد است. طراح ارشد بسته بندی در شرکت سلام گرافیک مجتبی ملاکی یکی از طراحان ارشد در حوزه گرافیا و بسته بندی است.

  1. شرکت طراحی لوگوی لوگو داک

شرکت لوگو داک یکی از شرکت‌های تخصصی و زیر مجوعه استودیو میانبر است که به صورت تخصصی در حال کار روی طراحی انواع لوگو از قبیل لوگو تایپ، لوگو تصویری و ... است.

  1. شرکت طراحی بسته بندی این پک

شرکت سفارش و چاپ بسته بندی اینپک را می‌توان یک شرکت فعال و شناخته شده و همچنین خوش ذوق در حوزه طراحی و چاپ انواع بسته بندی در نظر گرفت. این شرکت در حال حاضر جزو شرکت‌های شناخته شده و حرفه‌ای در حوزه طراحی بسته بندی است که توانایی تولید و پیاده سازی انواع بسته بندی را برای ایران و دیگر کشورها دارد، می‌توانید نمونه بسته بندی‌های این شرکت را در وب سایت این شرکت به آدرس https://hi-packages.com/ مشاهده کنید. شرکت اینپک یکی از شرکت‌های حرفه‌ای در حوزه بسته بندی است.

معرفی شرکت طراحی لوگو لوگو داک

شرکت طراحی لوگو داک فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۵ شروع کرده است و طراحی خلاقانه و منحصر به فرد بدون کپی برداری از نمونه طراحی لوگوی دیگران برای شما لوگوی منحصر به فردی را خلق می‌کند. البته این نکته را اشتباه در نظر بگیرید که شما باید لوگو رقبای خود را مورد بررسی قرار دهدی تا بتوانید لوگوی بهتری را خلق کنید و از نکات مثبت و منفی آنها استفاده کنید. تیم طراحی لوگو داک با بررسی لوگوی دیگران و سنجیدن نیاز شما و با توجه به هدفی که برند شما دارد بهترین لوگو را برای انتقال پیام شما به مخاطبین طراحی میکندشرکت لوگو داک طراحی خیلی از برندهای معروف مانند هولدینگ معماری آزما، آریو تجارت، مینوسا، چالش سفیر و... را انجام داده است که نمونه طراحی لوگو آنها در دسترس است و می‌توانید از آنها بازدید کنید.

معرفی شرکت طراحی بسته‌بندی این پک

شرکت طراحی بسته‌بندی این‌پک یکی از شرکت‌های فعال در زمینه ساخت و انواع طراحی بسته‌بندی است. شرکت این‌پک فعالیت رسمی خود را در سال ۱۳۹۵ آغاز کرده است و تا به اکنون طراحی و بسته‌بندی برندهای معروفی را پیاده‌سازی کرده است. همان‌طور که قبل‌تر بیان شده استفاده مناسب از رنگ، المان، متریال و متن خلاقانه در کنار کاربری راحت یکی از مواردی است در سفارش طراحی بسته‌بندی باید رعایت شود.

شرکت این پک باتجربه فراوان دز قبول سفارش طراحی بسته‌بندی توانسته پرچم‌دار این فعالیت در بین دیگر شرکت‌های طراحی گرافیک باشد.

سفارش طراحی بسته بندی

معرفی شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک

گروه طراحی سلام گرافیک فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ به‌صورت رسمی و حرفه‌ای آغاز کرد و با برخورداری از افراد فارغ‌التحصیل رشته‌های گرافیک و طراحی از دانشگاه‌های معتبر با رزومه کاری قوی توانسته در میان سایر رقبا خود خوب جلوه کند.

از جمله خدمات شرکت گرافیکی میتوان به طراحی هویت بصری، طراحی تصویرسازی، طراحی کارت ویزیت، طراحی بسته‌بندی، طراحی پوستر، طراحی لی‌اوت اینستاگرام، طراحی کاتالوگ، طراحی تبلیغات و… را که با بالاترین کیفیت انجام می‌دهد اشاره کرد.

حال که دیگر اهمیت و دلیل استفاده از گرافیک در کسب‌وکار را شناخته‌اید باید بدانید که پیداکردن شرکت طراحی گرافیک که بتوان نیازهای شما را همه جور بر طرف کند کار بسیار سختی است. اما با آشنایی با شرکت سلام گرافیک این مشکل را برطرف کنید. شما می‌توانید از سراسر نقاط کشور چه در شهرهای کوچک و چه در شهرهای بزرگ می‌توانید از خدمات و مشاوره رایگان تیم سلام گرافیک استفاده کنید.

اگر شما هم شرکت دیگری میشناسید به ما معرفی کنید.

خدمات قابل ‌ارائه در شرکت‌های گرافیکی

در میان طراحی موارد مختلف طراحی لوگو و بسته‌بندی به نسبت سایر طراحی‌ها از حساسیت زیادی برخوردار است و نیازمند یک تیم خلاق و حرفه‌ای است. این روزها باتوجه‌به ظهور برندهای مختلف در زمینه‌های مختلف هر شرکتی نیازمند طراحی لوگو منحصربه‌فرد برای خود است و برای ارائه خدمات و محصولات خود به مشتریان ملزم به سفارش طراحی بسته‌بندی می‌شوند. اما به چه کسی باید اعتماد کنند؟ چه کسی می‌توانید بهترین بسته‌بندی را با قیمت مناسب برای شما طراحی کند؟ آیا قیمت طراحی لوگو همه‌جا یکسان است؟

طراحی لوگو؛ تخصصی‌ترین نوع طراحی

طراحی لوگو یا آرم تجاری به‌عنوان نمادی از شخصیت و هویت یک برند است که به طور دائم به مخاطب نشان داده می‌شود و در ذهن مخاطب ماندگار می‌شود بنابراین طراحی این لوگو باید منحصربه‌فرد، خلاقانه و خاص باشد تا بتواند اثر لازمه را در ذهن مخاطبین بگذارد. در واقع می‌توان گفت که حدود ۷۰ درصد تبلیغات یک برند توسط لوگو برند انجام می‌شود.

شاید با دیدن نمونه طراحی لوگوهای مختلف از سایر شرکت‌ها به فکر کپی‌کردن باشید اما باید بدانید که این یعنی شکست برند شما. استفاده خلاقانه و منحصربه‌فرد از رنگ، المان و حتی متریال می‌تواند به رشد هویت برند شما بسیار کارساز باشد. در این مسیر تیم حرفه‌ای لوگو داک باتجربه بسیار در زمینه طراحی لوگو می‌تواند شما را در این راه همراهی کند.

شرکت طراحی گرافیک مشهدی

طراحی بسته ‌بندی؛ راهی برای فروش بیشتر

وقتی شما به‌عنوان یک مشتری برای خرید وسیله‌ای وارد مغازه‌ای می‌شوید جذب چه چیزی می‌شوید؟ فرض کنید که وارد مغازه خواربارفروشی شده‌اید و مشغول انتخاب حبوبات موردنظر هستید. کدام برند را انتخاب می‌کنید؟ قطعاً هرکسی برای خرید خود ملاک‌هایی دارد اما تجربه کاربری ثابت کرده است که هویت بصری و استفاده از بسته‌بندی با جزئیات طراحی با درنظرگرفتن سلیقه و راحتی مخاطب بیشترین فروش محصول را به دنبال خواهد داشت. در نظر داشته باشید که بسته‌بندی و پکینگ شامل هر چیزی که از فروشگاه شما به دست مخاطب می‌رسد، خواهد شد خواه بسته‌بندی محصول باشد خواه پاکت حمل خریدها، پس به میزان اهمیت آن توجه کنید. طراحی بسته‌بندی، جعبه و انواع کارتن، پاکت ترکیبی خلاقانه و حرفه‌ای از ساختار، متریال، متن، تصویر، رنگ، لوگو برند و المان‌های گوناگون است در کنار هم به‌صورت خلاقانه قرار می‌گیرد. دانستن نیاز مخاطب و کاربری راحت یکی از مواردی است که یک طراح خلاق باید در نظر داشته باشد.

طراحی بنر و بروشور، طراحی کارت ویزیت و هر طراحی از اصول خاص خود پیروی می‌کند که با انتخاب یک شرکت حرفه‌ای در زمینه طراحی می‌توانید به هدف خود برسید در ادامه به بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های یک شرکت طراحی می‌پردازیم.

ویژگی‌های مهم بهترین شرکت طراحی

برای انجام حرفه‌ای هر کاری داشتن یک سری ویژگی و داشتن دانش آن از مهم‌ترین دلایل پیشرفت است همچنین با داشتن این ویژگی‌ها مشتریان زیادی به شما اعتماد خواهند کرد که در نتیجه آن شما بسیار پیشرفت خواهید کرد. از جمله ویژگی‌هایی که یک شرک طراحی گرافیک باید داشته باشد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

داشتن خلاقیت و فکر باز

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی که هر طراحی باید داشته باشد خلاقیت است. در واقع طراح بدون خلاقیت مثل آشپز بدون دست است. آموزش و یادگیری نرم‌افزارها را هرکسی می‌تواند انجام دهد اما طراحی خلاقانه و حرفه‌ای و منحصربه‌فرد کار یک طراح خلاق است.

داشتن مهارت کافی برای انجام طراحی با رایانه

اگرچه بعضی‌ها معتقد هستند طراحی باید روی کاغذ انجام بشود اما پیشرفت تکنولوژی در صنعت طراحی گرافیک نیز نفوذ بسیاری داشته است و امروزه کمتر کسی از کاغذ برای طراحی استفاده می‌کند. به همین دلیل مهارت کافی کار با ابزار رایانه یکی از مهارت‌هایی هست که هر طراح گرافیکی باید داشته باشد.

برخورداری از مهارت کافی برای طراحی محصولات چاپی

بعضی از محصولات گرافیکی برای چاپ و محصول فیزیکی طراحی می‌شود مانند طراحی بنر، بروشور، بسته‌بندی به خدمات چاپی نیاز دارد. به همین دلیل داشتن دانش در مورد مواردی که مربوط به چاپ می‌شود برای یک طراح گرافیک بسیار ضروری و مهم است.

قابلیت برقراری ارتباط با کارفرما

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مهارت یکه هرکسی باید داشته باشید نحوه برقراری ارتباط با کارفرما است. اینکه شما یک مشتری ثابت داشته باشید بسیار در پیشرفت شما تأثیرگذار است تا مشتریان گذری زیادی داشته باشید برای پیشرفت بهتر مشتری‌مدار بود

مهارت در عکاسی و تصویرسازی

داشتن این ویژگی باعث می‌شود طراح درک بهتری از المان و تصاویر داشته باشد که یک مزیت برای برتری تیم طراحی به‌حساب می‌آید.

اینها فقط قسمتی از توانایی‌های یک تیم گرافیک برای پیشرفت و موفقیت است. در ادامه به معرفی بهترین و حرفه‌ای‌ترین تیم‌های طراحی گرافیک می‌پردازیم.

کد خبر: ۱۶۲٬۶۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رضا یوسفی IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      1 0
      واقعا این شرکت توزمینه طراحی بسته بندی خیلی متخصص وماهر هستند. من از طریق سایت اینپک باهاشون آشنا شدم و دیدم کارای گرافیکی دیگه مثل طراحی لوگو و طراحی بنر و ایناها هم انجام میدن.