۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
۴۰ هزار پرس غذا در بین نیازمندان کردستانی توزیع می شود
به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی؛

۴۰ هزار پرس غذا در بین نیازمندان کردستانی توزیع می شود

سنندج – طالبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) کردستان از توزیع ۴۰ هزار پرس غذا در بین نیازمندان استان همزمان با عید سعید غدیر خبر داد.

مهدی طالبی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به ادامه فعالیت های ستاد اجرایی در راستای خدمت به مردم در عرصه های مختلف، بیان کرد: همزمان با عید غدیر ۴۰ هزار پرس غذا بین نیازمندان این استان توزیع می شود.

وی با اشاره به توزیع همزمان با پخت یک میلیون پرس غذا در سراسر کشور به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، یادآور شد: توزیع غذا در بین نیازمندان کردستان از روز گذشته آغاز شد و امروز دوشنبه نیز ادامه دارد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) گفت: به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره در استان کردستان با همکاری و مشارکت بیش از ۵۰ گروه جهادی، هیئت های مذهی مسجد و موسسه های خیریه، ۴۰هزار پرس غذای گرم در بین خانواده های نیازمند توزیع می گردد.

وی با اشاره به خدمت رسانی ستاد اجرایی به مردم در عرصه های مختلف، یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان امام ره از ابتدای کرونا تا امروز با ارائه خدمات گوناگون از قبیل توزیع بسته های معیشتی، اهداء جهیزیه، لوازم تحریر، بسته پروتینی، وسایل سرمایشی و گرمایشی در کنار خانواده های نیازمند بوده است

طالبی افزود: باعث افتخار است که در کنار مردم و با مشارکت مردم ستاد می تواند به خانواده های کم برخوردار خدمت رسانی کند و انتظار داریم که در ادامه نیز بتوانیم در مسیر خدمت رسانی به مردم حضور داشته باشیم.

کد خبر: ۱۶۲٬۵۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha