۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
همه نانوایی‌های اصفهان موظف به استفاده از کارتخوان هستند| نظارت جدی بر عملکرد نانوایان
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان:

همه نانوایی‌های اصفهان موظف به استفاده از کارتخوان هستند| نظارت جدی بر عملکرد نانوایان

اصفهان - شهیر؛ مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به نصب چهار هزار و ۵۰۰ دستگاه پوز در نانوایی‌های اصفهان گفت: همه نانوایی‌ها موظف به استفاده از دستگاه‌های کارت‌خوان هستند.

احسان شهیر در گفت و گو با خبرنگار بازار با بیان اینکه همه نانوایی‌ها موظف به استفاده از دستگاه‌های کارت‌خوان هستند، اظهار کرد: در حال تکمیل زیرساختهای موجود و رفع مشکلات تولیدکنندگان درارتباط با هوشمند سازی یارانه نان هستیم.

وی با بیان اینکه چهار هزار و ۵۰۰ دستگاه در نانوایی های اصفهان نصب شده است، افزود: پس از مدتی در دستگاه های پوز تغییراتی به منظور خرید سازمانی نیز اعمال می شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان تاکید کرد: در راستای حمایت ازطرح هوشمندسازی یارانه نان از نانوایانی که قانون را رعایت و انصاف و اخلاق را مدنظر قرار دهند حمایت می کنیم.

جبران ۱۵درصد هزینه های نانوایی ازمحل افزایش قیمت نان
وی با بیان اینکه تنها مبنای قیمت نان‌های سنتی همان نرخ سال ۱۴۰۰ است، تصریح کرد:‌ ۱۵ درصد از هزینه‌های افزایش یافته نانوایی از محل افزایش قیمت نان جبران می شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به برخی مشکلات و اقدامات خلاف در بازار گفت: ستاد تنظیم بازار برای مقابله با تخلفاتی چون گرانفروشی، کم فروشی و احتکار برنامه ریزی کرده است.

شهیر تاکید کرد: در راستای اجرای درست طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها مردم تخلفات را به سامانه ۱۲۴ تعزیرات استان اصفهان گزارش کنند تا زمینه برخورد با افراد متخلف فراهم شود.

کد خبر: ۱۶۲٬۵۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha