۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
شناسایی ۶۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در استان همدان
طی ۳ ماه نخست امسال صورت گرفت؛

شناسایی ۶۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در استان همدان

همدان - معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از شناسایی ۶۰۰ انشعاب غیر مجاز در شهرها و روستاهای استان همدان در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، حمیدرضا نیکداد با اشاره به اینکه تنها در سه ماهه ابتدایی سال جاری ۵۹۹ انشعاب غیر مجاز در سطح استان شناسایی شد،گفت: از این تعداد ۵۳۲ انشعاب، روستایی و ۶۷ انشعاب غیر مجاز شناسایی شده مربوط به شهرهای استان بوده است.

وی با بیان اینکه از ۵۳۲ انشعاب غیر مجاز روستایی ۲۸۹ انشعاب تبدیل به مجاز و مابقی قطع شدند عنوان کرد: همچنین از ۶۷ انشعاب غیر مجاز شناسایی شده در شهرهای استان،۳۳ انشعاب غیر مجاز تبدیل به مجاز و ۳۴ انشعاب به طور کامل قطع شدند.

نیکداد در ادامه ضمن اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده به منظور شناسایی نشت های نامرئی موجود در شبکه های توزیع آب شهری عنوان کرد: بر همین اساس با شناسایی ۲۳ کیلومتر نشتی در شبکه های توزیع آب شهری موفق به جلوگیری از هدررفت ۱.۲ لیتر بر ثانیه آب شدیم.

وی همچنین از نشت یابی دو هزارو ۱۰ رشته انشعاب آب شهری در سه ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد و اظهارداشت: در بازه زمانی مذکور؛ ۳۲۹ رشته انشعاب اصلاح و بازسازی و ۸۵ انشعاب فرسوده نیز تعویض و استانداردسازی شد.

وی ضمن اشاره به تعویض سه هزار و ۴۳۲ دستگاه کنتور معیوب در شهرها و روستاهای استان گفت: از این تعداد یک هزار و ۳۱۱ دستگاه کنتور مربوط به شهرها و ۲۸۹ کنتور مربوط به روستاهای استان بوده است.

کد خبر: ۱۶۲٬۴۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha