۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
مبل در فروشگاه دکورانیک ارزان شد!

مبل در فروشگاه دکورانیک ارزان شد!

هم اکنون سایت دکورانیک و آف دکور که در زمینه فروش مبل به صورت آنلاین فعالیت میکنند این روزها تولید کنندگان مبل قیمت های خود را کاهش دادند و برخی تخفیفات ویژه ای گذاشتند که در ادامه میپردازیم.

به گزارش بازار، همچنین دانستن انواع مدل های مبل و روش خرید مبل، یکی از دغدغه مهم افراد به خصوص خانم‌ها برای خرید و یا تغییر مبلمان خانه است؛ به همین دلیل در ابتدا به معرفی دسته‌بندی این محصولات پرداخته و در ادامه انواع مبلمان را به شما معرفی می‌کنیم؛ همچنین خواهیم گفت چگونه می‌توان به خرید انواع مدل‌های مبل پرداخت.

مبلمان یک کالای ضروری هر خانه است خرید مبل از سایت دکورانیک و آف دکور با قیمت پایینتر از بازار انجام میشود. هم اکنون میتوانید مبلمان خانه را با قیمت پایین و تخفیف های ویژه از این دو سایت تهیه کنید.

دسته بندی مبل و تاثیر آن روی قیمت

به طورکلی مبلمان‌ها به سه دسته؛ مبل راحتی، استیل و کلاسیک تقسیم می‌شوند.

مبل‌های کلاسیک بیشتر مورد نظر افرادی است که از نقش و نگارهای خاص این مبلمان‌ها که با دست طراحی شده قرار می‌گیرد و مبلمان‌های استیل با منبت‌کاری‌های انجام شده بر روی آن، بیشتر مورد پسند خانه‌های بزرگ و پر زرق و برق است.

مبل‌های راحتی بیشتر برای رفع خستگی‌های روزانه افرادمورد استفاده قرار می‌گیرد.

معرفی انواع مدل های مبل

از مدل های پراستفاده‌ای که برای مبل‌ها وجود دارد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مبل چسترفیلد

این نوع مبل‌ها به دلیل طرح زیبا و خاصی که دارند در گروه مبل‌های لوکس به حساب می‌آیند و مناسب برای کتابخانه، اتاق‌نشیمن و اتاق مطالعه می‌باشد.

در ساخت مبل‌های چستر فیلد لمسه‌کوبی بکار رفته است؛ یعنی در پشت و کف کار از فرورفتگی‌هایی در داخل پارچه یا چرم استفاده شده است.

مبل چند بخشی

در ادامه انواع مدل های مبل و روش خرید مبل می‌خواهیم مبل‌هایی را معرفی کنیم که از ۳ الی ۵ قسمت تشکیل می‌شوند و بنا بر مدل‌های مختلفشان، قسمت‌های تشکیل دهنده آن متفاوت خواهد بود؛ همچنین پرکاربردترین شکل‌های مورد استفاده برای مبل‌های چندبخشی، حرف L، حرف U و دایره‌ای شکل است که از این نوع مبل‌ها استقبال بسیاری صورت گرفت.

مبل لاوسن

نام این مدل مبل براساس سازنده آن گرفته نشده، بلکه یک تاجر، نویسنده و سرمایه‌دار آمریکایی به نام Thomas W. Lawson که در اوایل قرن ۲۰ سفارش مبل راحتی را داد، نامگذاری شد.

اما از ویژگی‌ برجسته‌ای که استفاده از این نوع مبل‌ها را خاص کرده، پایین بودن دسته‌های مبل‌ نسبت به بخش پشتی آن بوده که برای دراز کشیدنمبدل های لاوسن بسیار مناسب هستند.

مبل تخت‌خواب‌شو

این نوع مبل‌ها همانطور که از نامشان پیداست هم مبل هستند و هم به صورت تخت‌خواب درمی‌آیند؛ در واقع این نوع مبل‌ها برای فضاهای کوچک بسیار مناسب بوده و یکی از انتخاب‌های شما برای رسیدن فضای ایده‌آل اتاقتان می باشد.

این مبل‌ها با مخفی کردن کوسن‌های زیرین خود در یک چهارچوب فلزی و تشک نازک به یک تختخواب زیبا تبدیل می‌شوند.

مبل کابریول

این مبل که در دسته مبل‌های کلاسیک به حساب می‌آید با داشتن ظاهری گرد مانند و انحنا در قسمت گوشه‌های مبل، فضای مناسبی را ایجاد می‌کند که افراد وقتی روبه‌روی شما می‌نشینند، به راحتی توانایی صحبت و برقراری ارتباط با شما را داشته باشند.

بطورکلی از انواع مدل های مبل می‌توان به دیگر مواردی چون فوتون‌ها، مبلمان‌های سلطنتی، دسته منبتی، پارچه‌ای، مبل‌های چرم، اسپرت، مبل مدرن قرن بیست‌ویکم و مدل معاصر قرن بیست‌ویک، مبل سبک بریج واتر، کوهان شتری، مبلمان شزلون، سبک لاوسیت یا لاوسِت، مبل دیوان یا دو وجهی، مبل سبک نیمکتی، مبل راحتی برقی و رسمی نام برد.

نکات مهم در خرید

با انواع مدل های مبل آشنا شدید؛ اما باید به یکسری نکات در خصوص انواع مبل‌ها توجه کنید که به شرح زیر است:

توجه به اسکلت مبل

نکته‌ای که باید در خرید مبل از اهمیت بالایی برخوردار باشد اسکلت مبل یا همان جنس بدنه مبل است؛ چراکه سالها قراراست این از ان وسیله استفاده کنید.

به همین خاطر اولین پیشنهاد برای جنس بدنه مبل، اسکلت چوبی سخت است که البته باتوجه به کاربرد شما از مبل این مورد می‌تواند تغییر یابد.

توجه به مواد بکار رفته شده در مبل

مورد بعدی توجه به مواد مورد استفاده در ساخت مبل است؛ یعنی برای ساخت برخی از مبل‌ها فوم مورد استفاده قرار می‌گیرد و برخی دیگر پر و پشم شیشه را بهترین انتخاب ساخت مبل می‌دانند.

دانستن اندازه‌های مورد نیاز

در واقع مهم‌ترین عاملی که باید برای اندازه‌های مبل توجه کنید، تعین متراژ خانه و انتخاب مناسب مبل است و این یعنی باید مبلی را برگزینید که به تن خانه شما بیاید؛ به همین خاطر اندازه‌های درستی از مبل مورد نیاز خود را در نظر داشته باشید تا بعدها دچار پشیمانی نشوید.

انتخاب پارچه باکیفیت

یکی دیگر از نکات مهم در خرید مبل، توجه به جنس پارچه است؛ اگر مدل مبلی را برای ساخت سفارش می‌دهید پس بهتر است که در انتخاب نوع پارچه انتخابی دقت بسیاری به خرج دهید و اگر هم قصد خرید مبل‌های آماده را دارید، حتما به جنس استفاده شده پارچه مبل توجه کنید تا افراد با نشستن آن‌ها دچار مشکلات از قبیل تعریق زیاد و عدم حرکت روی مبل به دلیل سروصدای بیش از حد نباشد.

امتحان کردن نشیمنگاه

در نهایت می‌رسیم به موردی که باید قبل از خرید مبل امتحان کنید؛ سعی کنید خرید مبل را باحوصله و دقت انجام داده تا برای چندین سال استفاده از آن برای شما مشکلاتی نداشته باشید.

به همین خاطر لازم است تا قبل از خرید بر روی مبل نشسته و میزان راحتی آن را بسنجید؛ همچنین در این بخش باید به عمق نشیمنگاه برای افرادی که از قد نسبتا کوتاهی برخوردار هستند، توجه کنید.

با رسیدن به مبحث پایانی انواع مدل های مبل و روش خرید مبل، قرار شد روش‌های خرید این لوازم زینتی را به شما معرفی کنیم.

در واقع برای خرید انواع مدل های مبل به دو طریق می‌توان کار را انجام داد:

  • مراجعه حضوری به مراکز معتبر و مختص فروش مبل

  • خرید اینترنتی از سایت‌های معتبر و دریافت مشاوره قبل از خرید با کارشناسان سایت

اگر بازهم درباره مدل های مبل و مشاوره خرید سوالی ذهنتان را مشغول کرده است، با کارشناسان متخصص ما تماس حاصل فرمایید.

منبع: دکورانیک

کد خبر: ۱۶۲٬۴۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • احمدی IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      1 0
      تشکر بابت معرفی سایت دکورانیک ، من سایت دکورانیک استفاده کردم خوب بوده چندین بار کار کردم باهاشون و مبل سفارش دادم راضی بودم اگه خواستید میتونید با سایت دکورانیک کار کنید