۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹
جهش ۱۲ درصدی اتریوم در پی اعلام زمان راه اندازی ادغام شبکه توسط بیکو
تحلیل بازار رمزارزها؛

جهش ۱۲ درصدی اتریوم در پی اعلام زمان راه اندازی ادغام شبکه توسط بیکو

دو روز پس از اعلام تاریخ راه اندازی آزمایشی ادغام شبکه اتریوم توسط تیم بیکو، رمزارز دوم بازار با رشد قیمت ۱۲ درصدی مواجه شد.

به گزارش بازار، دو روز پس از اعلام تاریخ راه اندازی آزمایشی ادغام شبکه اتریوم توسط تیم بیکو، رمزارز دوم بازاربا رشد قیمت ۱۲ درصدی مواجه شد. بیکو تاریخ راه اندازی این ادغام را ۱۹ سپتامبر اعلام کرده و به نظر می رسد روند افزایش قیمت اتریوم همچنان ادامه داشته باشد.

اتریم به عنوان رمز ارز دوم بازار، از روز دوشنبه ۱۲ درصد رشد کرده و برای اولین بار طی یک ماه گذشته برای مدت کوتاهی به ۱۳۶۳ دلار رسید. از آن زمان به بعد کمی کاهش قیمت داشته و در حال حاضر حدود ۱۳۵۵ دلار معامله می شود.

افزایش تراکنش های اتریوم منجر به جهش در بازار رمزارزها شده و این موضوع به رمزارزهایی مانند سینتتیکس و آوالانچ کمک می کند تا در انتظار سودهای دو رقمی باشند. نکته جالب توجه اینکه قیمت بیت کوین به عنوان رمزارز اول بازار، تنها حدود ۳.۲ درصد افزایش یافته که نشان می دهد اتریوم علی رغم تسلط بیت کوین بر بازار، در رالی فعلی پیشرو است.

قبل از اینکه ادغام در شبکه اصلی انجام شود، اتریوم قرار است طی چند هفته آینده یک آزمایش نهایی را در شبکه گوئرلی (Goerli) انجام دهد.

به‌روزرسانی فرآیند ادغام، شامل ادغام لایه اجرای اتریوم و لایه اجماع آن برای انتقال شبکه از حالت اثبات کار به اثبات سهام خواهد شد.

انتظار می رود که این امر مصرف انرژی شبکه را تا ۹۹.۹۵ درصد کاهش دهد. با تغییر ماهیت شبکه جدید اتریوم به حالت اثبات سهام، شبکه دیگر به ماینرها پولی پرداخت نخواهد کرد و در عوض هزینه‌هایی را منحصراً به اعتبارسنجی‌ها تخصیص خواهد داد.

کد خبر: ۱۶۲٬۳۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha