تعیین مهلت ۱۰ روزه برای وزیر ارتباطات به منظور رفع مشکلات معیشتی نیروهای مخابرات
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد

تعیین مهلت ۱۰ روزه برای وزیر ارتباطات به منظور رفع مشکلات معیشتی نیروهای مخابرات

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از تعیین مهلت ۱۰ روزه برای وزیر ارتباطات به منظور رفع مشکلات معیشتی بازنشستگان و تامین رفاهیات کارکنان مخابرات و تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران در این شرکت خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، ولی اسماعیلی، در تشریح دستورکار روز گذشته(۲۵ تیرماه) کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: این نشست به منظور تصمیم‌گیری در خصوص درخواست اعمال ماده ۲۳۴ نمایندگان مجلس برای رفع مشکلات معیشتی بازنشستگان شرکت مخابرات و تامین رفاهیات کارکنان شاغل و تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران در این شرکت با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت مخابرات برگزار شد.

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست قرار شد که مسئولان مربوطه گزارشی از اقدامات ارائه شده در این زمینه آماده کرده و تا ۱۰ روز آینده به کمیسیون اجتماعی مجلس ارائه دهند و چنانچه به این امر مبادرت نورزند گزارش برای اعمال ماده ۲۳۴ به صحن علنی ارسال خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونانش، مدیرعامل شرکت مخابرات و نمایندگانی از مرکز پژوهش ها و دیوان محاسبات و تعدادی از اصناف مرتبط با حوزه مخابرات حضور داشتند.

کد خبر: ۱۶۲٬۳۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha