۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷
سرمایه گذاری روی بیت کوین سودآور خواهد بود| نظرم نسبت به بیت کوین تغییر کرده است!
گرگ وال استریت:

سرمایه گذاری روی بیت کوین سودآور خواهد بود| نظرم نسبت به بیت کوین تغییر کرده است!

جردن بلفورت ملقب به گرگ وال استریت در گفتگو با یاهو گفت که نظر وی در خصوص بیت کوین تغییر کرده و اکنون معتقد است بیت کوین برای سرمایه گذاری مناسب است.

به گزارش بازار، «جردن بلفورت» که از وی به عنوان گرگ وال استریت نیز یاد می شود، طی سخنانی گفت که تقریبا مطمئن است سرمایه گذارانی که اکنون اقدام به خرید بیت کوین می کنند، در آینده سود خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، بلفورت که این سخنان را در گفتگو با سرویس مالی یاهو مطرح کرده، گفت: فکر می کنم اگر بازه زمانی ۲۴ ماهه یا پنج ساله را برای سرمایه گذاری خود در نظر بگیرید، خرید بیت کوین باید برای شما سودآوری داشته باشد.

وی همچنین در خصوص این سوال که اگر بخواهد سه رمزارز پر سود برای سرمایه گذاری بلند مدت را نتخاب کند، نظر وی در این خصوص چه خواهد بود، گفت: بیت کوین، اتریوم و باز هم بیت کوین!

لازم به ذکر است، بلفورت از جمله افراد بدبینی است که در سال ۲۰۱۸ با اظهار نظری مشهور در خصوص بیت کوین، سرمایه گذاری روی این رمزارز را احمقانه خوانده و به سرمایه گذاران هشدار داده بود که پیش از نابود شدن سرمایه خود، دارایی بیت کوینی خود را فروخته و از بازار کریپتو خارج شوند.

با اینحال، وی اکنون در گفتگو با یاهو اعلام کرده که نظرش در این خصوص تغییر کرده و مانند گذشته نسبت به بیت کوین بدبین نیست.

گفتنی است، ریزش ماه های اخیر بازار کریپتو منجر به خروج بسیاری از سرمایه گذاران از این بازار شده و البته بخشش عمده ای از مالکین ارزهای دیجیتال نیز متحمل ضررهای سنگینی شده اند که آینده این بازار و سرمایه گذاری بر روی آن را غبار آلود ساخته است.

کد خبر: ۱۶۲٬۳۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha