۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
۳ هزار پروژه عمرانی در مازندران نیمه تمام است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران:

۳ هزار پروژه عمرانی در مازندران نیمه تمام است

ساری- رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی مازندران شمار طرح های عمرانی نیمه تمام عمرانی استان را سه هزار پروژه اعلام کرد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران، فرج الله فتح الله پور رسوب طرح های نیمه تمام عمرانی یک چالش اساسی در مازندران است و امسال فرمانداری ها منابع مالی را به سمت تکمیل طرح های دارای پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد به بالا و اشتغال آفرین هدایت کنند.

وی با بیان این که، در مجموع حدود سه هزار طرح عمرانی نیمه تمام در استان وجود دارد، گفت: تا تکمیل شدن تمامی این طرح های عمرانی، دستگاه های اجرایی و فرمانداری از کلنگ زنی طرح جدید خودداری کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران ادامه داد: اعتبار هزینه ای و عمرانی سال گذشته مازندران چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بود که ۴۹ درصد آن به دستگاه های اجرایی برای تکمیل طرح ها تخصیص یافت.

فتح الله پور با بیان این که برای امسال هفت هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی و هزینه ای برای بودجه سال ۱۴۰۱ استان مازندران مصوب شد، گفت: این رقم مصوب در مقایسه با لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ حدود ۸۰ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی با بیان این که یک هزار و ۳۶۳ طرح عمرانی در سال گذشته با همراهی دستگاه‌های اجرایی استان به بهره برداری رسید، تصریح کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی در کنار پیگیری برای تخصیص اعتبارات استانی به دنبال منابع مالی ملی باشند و با تلاش همگانی به طور حتم می توان جهش خوبی را برای توسعه استان به ارمغان آوریم.

کد خبر: ۱۶۲٬۲۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha