۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
۸۰ درصد اصناف از تعطیلی های ناشی از کرونا آسیب دیده اند
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران:

۸۰ درصد اصناف از تعطیلی های ناشی از کرونا آسیب دیده اند

تهران- مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با اشاره به اینکه ۲۲ درصد از اشتغال صنعتی کل کشور مختص واحدهای صنعتی در استان تهران است، گفت: ۸۰ درصد اصناف از تعطیلی های ناشی از کرونا آسیب دیده اند.

به گزارش خبرنگار بازار،پروانه رضایی عصر یکشنبه در نخستین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی که در دادگستری استان تهران برگزار شد، در خصوص وضعیت اشتغال، بیکاری و مشکلات واحدهای تولیدی اظهار داشت: تهران ۱۳ میلیون جمعیت معادل ۱۵.۵ درصد از جمعیت کشور را دارد و تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی آن حدود سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفر است.

رضایی با بیان اینکه بیشترین واحد صنعتی کشور در تهران وجود دارد افزود: واحدهای صنعتی در استان تهران ۲۲ درصد از اشتغال صنعتی کل کشور را به خود اختصاص داده و ۸۰ درصد صنوف متاسفانه به دلیل کرونا و تعطیلی صدمه دیده اند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با تاکید بر رفع موانع تولید بیان داشت: باید جلوی آمار شکایات گرفته شود، چرا که این موضوع سبب شده تا دیوان عدالت اداری نیز بسیار درگیر باشد و ضرورت دارد شیوه‌ای منطقی بین وزارت کار، دیوان عدالت اداری و سایر مراجع پیش بینی شود.

کد خبر: ۱۶٬۲۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha