۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
تعمیرات پکیج فوری و شبانه روزی

تعمیرات پکیج فوری و شبانه روزی

تعمیرات پکیج و آبگرمکن از آن دسته خدماتی است که در تمام طول سال تقاضای زیادی دارد. بهترین تعمیرکاران شهرتان را می توانید در یک بازار آنلاین خدمات پیدا کنید.

به گزارش بازار، پکیج‌ها وسایل بسیار کاربردی هستند که در اکثر منازل و ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری استفاده می‌شوند. این وسایل به مرور زمان دچار آسیب‌ها و مشکلاتی شده و به درستی کار نمی‌کنند. علاوه بر آن به صورت دوره‌ای نیز نیاز به سرویس دارند تا بهترین کارایی را داشته باشند.

تعمیرات پکیج با توجه به نوع مشکل و ایرادی که در پکیج ایجاد می‌شود، متفاوت است. به همین دلیل اگر در زمینه تعمیر آبگرمکن و پکیج تخصص و تجربه کافی ندارید، بهتر است از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. برخی از نکات نیز وجود دارد که با رعایت آن‌ها می‌توانید از آسیب دیدن پکیج جلوگیری کرده و نحوه کارکرد آن را بهبود دهید.

مزایای استفاده از پکیج کدامند؟

پکیج‌ها وسایل گرمایشی هستند که به جای موتورخانه‌ها استفاده شده و مزیت‌های زیادی را به همراه دارند. ازجمله مهم‌ترین مزیت این وسیله این است که به راحتی نصب شده و تعمیر و سرویس آن نیز در محل امکان پذیر است. نحوه کار پکیج‌ها در تابستان مشابه با آبگرمکن دیواری است و تنها در زمان استفاده روشن شده و آب را گرم می‌کند. اما در زمستان باید به صورت یکسره روشن باشد تا گرمای شوفاژ و وسایل گرمایشی دیگر را تأمین کند.

هزینه تعمیر پکیج نسبت به موتورخانه بسیار پایین‌تر است. به همین دلیل امروزه در اکثر ساختمان‌ها از پکیج استفاده می‌شود. همچنین برای تنظیم دما و دیگر قسمت‌های آن نیازی به کمک متخصص ندارید. بسیار ایمن است و به راحتی در هر محیطی قابل استفاده است.

مهم‌ترین قطعات پکیج

پکیج دارای قطعات و بخش‌های مختلفی است که در صورت آشنایی با آن‌ها می‌توانید عیب یابی و تعمیرات پکیج را انجام دهید. این قطعات در ادامه معرفی شده‌اند.

برد پکیج

برد یکی از قطعات و بخش‌های مهم پکیج است که تمام قطعات مهم مانند خازن، مقاومت، آی سی و ... روی آن قرار گرفته‌اند. مهم‌ترین قطعه در پکیج برد است، زیرا ارتباط میان بخش‌های مختلف را فراهم می‌کند. ال سی دی روی برد قرار داده شده که تمام ارورهای پکیج را نمایش می‌دهد.

جرقه

جرقه بخش مهم دیگری در دستگاه است. این قطعه زمانی که ولتاژ ورودی چند برابر می‌شود، قوس الکتریکی ایجاد می‌شود. سپس در اثر تماس با گاز خارج شده از شعله، پکیج را روشن می‌کند.

وریستور

زمانی که ولتاژ اضافی به دستگاه وارد شود، قطعات حساس دستگاه آسیب می‌بینند. وریستور قطعه‌ای در پکیج است که اجازه ورود نمی‌دهد ولتاژ اضافی به دستگاه وارد شود.

پمپ سیرکولاسیون

این پمپ بخش مهمی در پکیج‌هاست که برای تنظیم فشار آب گرم قرار گرفته شده است. اگر میزان فشار آب یا گرمایش افت کند، به کمک این پمپ جبران می‌شود و فشار افزایش می‌یابد.

شیر اطمینان

شیر اطمینان قطعه‌ای حساس به دما وو فشار است. اگر میازن فشار یا دما به حد بسیار زیاد و خارج از محدوده کنترل برسد، این شیر باز شده و پکیج تخلیه می‌شود.

ترموستات دود

ترموستات یا سنسور دود بر روی کلاهک تعدیل وصل می‌شود و زمانی که دودکش دارای مشکل شود، به صورت خودکار باعث خاموش شدن پکیج می‌شود.

فلوسوئیچ

فلوسوئیچ که کلید جریان نامیده می‌شود، در مسیر ورودی آب به شوفاژ و رادیاتور قرار داده می‌شود. این شیر وظیفه قطع و وصل کردن آن را بر عهده دارد.

شیر سه طرفه

شیر سه طرفه یکی از اجزای مهم پکیج است که وظیفه دارد مسیر آب را از شوفاژ به لوله‌های مصرفی تغییر دهد.

شیر پرکن

قطعه‌ای است که برای پر کردن پکیج به کار می‌رود. این قطعه میان پکیج و لوله آب سرد قرار داده شده تا در صورت نیاز پکیج تا حد مجاز پر شود.

قطعات معرفی شده، مهم‌ترین بخش‌ها و قطعات در یک پکیج هستند که در صورت بروز مشکل یا خرابی، کل پکیج دارای ایراد می‌شود. برای یافتن ایراد می‌توانید:

  1. ابتدا صفحه دیجیتالی را بررسی کرده و ارورهای موجود را برطرف کنید.
  2. آب، برق و گاز پکیج را بررسی کنید و از اتصال آن‌ها مطمئن شوید.
  3. اکسیژن نیز عضو مهمی برای کار کردن پکیج است.
  4. میزان نشتی دودکش را نیز بررسی کنید، تا هیچگونه نشتی نداشته باشد.

خدمات تعمیر پکیج

تعمیرات پکیج با توجه به نوع آن متفاوت است. همچنین کیفیت آب، گاز و هوای هر منطقه نیز بر کیفیت کار پکیج‌ها تأثیر داشته و با توجه به آن‌ها به تعمیر و نگهداری نیاز خواهند داشت. میزان بالای سختی آب می‌تواند به پکیج آسیب رسانده و آن را با مشکلات مختلفی همراه کند. خرابی در سیستم برق، الکتروپمپ و یا سیم کشی از جمله رایج‌ترین مشکلات پیش آمده برای پکیج‌ها هستند.

اگر می‌خواهید پکیج مدت زمان بیشتری را با کیفیت بهتر کار کند، باید حتما به صورت دوره‌ای سرویس شود. نکات مهمی که در زمینه تعمیرات پکیج باید در نظر داشته باشید، به صورت زیر هستند:

  • تمام پکیج‌های دیواری در صورت استفاده شدن یا نشدن باید سالی یکبار تعمیر و سرویس شوند.
  • قطعات مربوط به احتراق و دود اگزوز بهتر است در طول فصل تابستان تعمیر شوند.
  • تمام قطعات مربوط به آب گرم را در پکیج هر دو سال یکبار بازبینی و در صورت نیاز تعمیر کنید.
  • اجزای گرمایشی پکیج‌ها و تمام سیستم آن‌ها را هر ۳ سال یکبار کاملا تمیز و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض کنید.

هرچه در نگهداری و سرویس دوره‌ای پکیج خود دقت و مراقبت بیشتری داشته باشید، راندمان حرارتی سیستم بهتر شده و طول عمر دستگاه نیز افزایش می‌یابد. علاوه بر آن با سرویس دوره‌ای از آسیب جدی به بخش‌های مختلف پکیج جلوگیری می‌شود و عمر مفید آن افزایش می‌یابد.

تعمیر پکیج با "خدمت از ما"

خدمت از ما مجموعه خدماتی بسیار معتبر با سرویس کاران و نیروهای متخصص و باتجربه است که تمام خدمات موردنیاز شما از جمله تعمیرات پکیج و آبگرمکن را در محل انجام می‌دهند. شما می‌توانید درخواست تعمیر و سرویس دوره‌ای پکیج خود را از طریق وب سایت (https://khedmatazma.com/subservice/boiler-repair) یا اپلیکیشن خدمت از ما ثبت کرده تا در کمترین زمان ممکن، بهترین و باتجربه‌ترین نیروی متخصص به محل اعزام شود.

پس از ثبت درخواست، هزینه تعمیر و سرویس پکیج به شما اعلام شده و در صورت رضایت می‌توانید درخواست خود را برای اعزام نیرو به محل نهایی کنید. تمام فعالیت‌های موردنیاز از جمله تعمیر و تعویض قطعات به صورت کامل توسط سرویس کار در محل انجام می‌شود.

تعمیرات آبگرمکن و پکیج

هزینه تعمیر آبگرمکن و پکیج

در خدمت از ما این امکان برای شما فراهم شده تا میزان خرابی دستگاه را مشخص کرده و از چندین نیروی متخصص هزینه لازم برای تعمیر را سوال کنید. این کار به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود. در نهایت می‌توانید از میان افراد با قیمت‌های مختلف، بهترین سرویس کار را با مناسب‌ترین قیمت انتخاب کنید.

عوامل زیادی بر هزینه تعمیرات پکیج تأثیر دارد که برخی از آن‌ها در ادامه عنوان شده‌اند:

  • دستمزد سرویس کار و تعمیر کار
  • هزینه رفت و آمد
  • هزینه موردنیاز برای تعویض قطعات
  • هزینه لازم برای تعمیر قطعات
  • نیاز به رسوب گیری، هواگیری یا اسید شویی

شما می توانید با مراجعه به صفحه https://khedmatazma.com/subservice/water-heater از جدیدترین قیمت تعمیر آبگرمکن مطلع شوید و برای پیدا کردن تعمیرکار آبگرمکن باتجربه در شهرتان ثبت سفارش انجام دهید.

تعمیرات پکیج خدمت از ما

خدمات ۲۴ ساعته تعمیرات پکیج

در این مجموعه می‌توانید از خدمات به صورت یکجا استفاده کنید. در این شرایط سرویس کار به محل اعزام شده و تمام بخش‌های مختلف دستگاه را سرویس و در صورت نیاز تعمیر می‌کند. سرویس کامل شامل موارد مختلفی مانند بررسی رادیاتور و شوفاژ، کنترل فشار آب، تنظیم دما، رسوب گیری، بررسی دودکش و بررسی و سرویس تمام بخش‌های پکیج است. به این صورت تا مدت‌ها می‌توانید با خیال راحت از پکیج خود استفاده کنید.

در مجموعه خدمت از ما تمام موارد گفته شده با کیفیتی عالی، توسط متخصصان و سرویس کاران باتجربه انجام می‌شود. از مهم‌ترین مزیت‌های این مجموعه ارائه خدمات ۲۴ ساعته است. فرقی ندارد پکیج شما از چه برندی باشد، تمام برندهای بوش، ایرفو، لورچ، ایران رادیاتور، بوتان و ... توسط متخصصین این مجموعه قابل تعمیر هستند.

سخن آخر

پکیج‌ها از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین وسایل گرمایشی در ساختمان‌ها هستند که به عنوان جایگزینی عالی برای موتورخانه به کار می‌روند. نحوه کار آن‌ها با توجه به برند و دو کاره یا تک کاره بودن متفاوت است. تمام پکیج‌ها به صورت دوره‌ای نیاز به سرویس و نگهداری دارند تا عملکرد بهتری داشته و مدت زمان بیشتری برای شما کار کنند.

تمامی مراحل تعمیرات پکیج توسط سرویس کاران باتجربه خدمت از ما انجام می‌شود. شما می‌توانید از طریق وب سایت (https://khedmatazma.com/) یا اپلیکیشن درخواست آنلاین خود را ثبت کنید تا سرویس کار در کمترین زمان ممکن برای تعمیر به محل اعزام شود.

کد خبر: ۱۶۲٬۲۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha