۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
 فراخوان سازمان توسعه تجارت برای ثبت نام در رویداد صادرکننده نمونه ۱۴۰۱

فراخوان سازمان توسعه تجارت برای ثبت نام در رویداد صادرکننده نمونه ۱۴۰۱

سازمان توسعه تجارت با انتشار اطلاعیه‌ای از علاقمندان درخواست کرد حداکثر تا تاریخ ۵ مرداد ۱۴۰۱ ضمن تکمیل ثبت نام در سامانه TPO.ir، نسبت به تکمیل اسناد و مدارک مرتبط اقدام نمایند.

به گزارش بازار، سازمان توسعه تجارت با انتشار اطلاعیه‌ای از علاقمندان درخواست کرد حداکثر تا تاریخ ۵ مرداد ۱۴۰۱ ضمن تکمیل ثبت نام در سامانه TPO.ir، نسبت به تکمیل اسناد و مدارک مرتبط اقدام نمایند. متن اطلاعیه بدین شرح است: «به اطلاع صادرکنندگان محترم متقاضی شرکت در رویداد انتخاب صادرکننده نمونه ملی سال ۱۴۰۱ می‌رساند، سازمان توسعه تجارت امسال نیز به رسم سال‌های گذشته و در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش‌های قابل تقدیر فعالان در عرصه صادرات کالا و خدمات غیرنفتی و براساس معیارها و شاخص‌های مقرر و مندرج در سامانه TPO.ir درصدد شناسایی الگوهای موفق در بخش صادرات و معرفی آنان به عنوان صادرکننده ممتاز و نمونه ملی در سال ۱۴۰۱ در بیست و ششمین سالروز ملی صادرات است. از

علاقمندان درخواست می‌شود حداکثر تا تاریخ ۵ مرداد ۱۴۰۱ ضمن تکمیل ثبت نام در سامانه TPO.ir، نسبت به تکمیل اسناد و مدارک مرتبط اقدام نمایند.»
سازمان توسعه تجارت تاکید کرد تاریخ فوق الذکر غیرقابل تمدید بوده و پس از پایان مهلت ثبت نام، بلافاصله مرحله تحویل اسناد و مدارک به دبیرخانه صادرکنندگان نمونه ملی آغاز می‌شود.

کد خبر: ۱۶۲٬۲۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha