۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
مقایسه کیفیت درب ضد سرقت ترک و ایرانی + قیمت محصولات جدید

مقایسه کیفیت درب ضد سرقت ترک و ایرانی + قیمت محصولات جدید

درب ضد سرقت از بهترین مدل های درب ورودی ساختمان به شمار می رود. در بازار ایران درب ترک و درب ایرانی بیشترین فروش را دارند. در ادامه مقایسه ای بین این دو محصول ارائه شده است.

به گزارش بازار، تنوع موجود در مدل های درب ورودی ساختمان ممکن است افراد را با چالش های زیادی در هنگام خرید مواجه نماید. اما آنچه اهمیت دارد و باید مورد توجه قرار گیرد، خرید یک درب مقاوم و امن برای ساختمانتان است. یکی از امن ترین و مقاوم ترین مدل های درب ورودی، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت نسل جدیدی از درب های ساختمانی است و به دلیل استراکچر پیچیده ای که در ساخت این درب ها استفاده می شود دارای مقاومت بالایی هستند. درب ضد سرقت ترک و درب ایرانی دو محصول پرفروش در بازار ایران هستند که معمولا افراد در هنگام خرید، بین این دو محصول مردد می مانند. در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین محصول را خریداری نمایید. همچنین با قیمت درب ضد سرقت در بازار آشنا شوید.

اهمیت نصب درب ضد سرقت

امنیت یکی از مهم ترین مواردی است که افراد برای آن حاضر به پرداخت هزینه زیادی هستند. درب ضد سرقت ارزان ترین و بهترین روش برای ایجاد امنیت در منازل می باشد. البته باید توجه نمایید، دربی را که به عنوان درب ورودی ضد سرقت منزل خود خریداری می کنید دارای کیفیت و مقاومت بالایی باشد و در واقع یک درب ضد سرقت اصل را خریداری نمایید. بعضی از فروشگاه های موجود در سطح شهر اقدام به فروش درب های بی کیفیت به عنوان درب ضد سرقت می نمایند، این درب ها هیچ ارزشی نداشته و موجب می شود خریداران نسبت به این محصولات بدبین شوند. اما باید بدانید درب های اصل دارای مقاومت بالایی هستند و می توانند به عنوان یکی از ابزارهای امنیتی مورد استفاده قرار گیرند. با نصب درب ضد سرقت هم به زیبایی ظاهر ساختمانتان و هم امنیت آن افروده می شود. برای مشاهده و اطلاع از قیمت درب ضد سرقت کلیک کنید.

یک درب ورودی ضد سرقت باید دارای چه مشخصاتی باشد؟

به منظور نصب درب های ضد سرقت و افزایش ایمنی ساختمانتان باید در ساخت این محصولات استانداردهای خاصی رعایت شود. از مهم ترین موارد رعایت شده در درب های اصل و باکیفیت می توان به این موارد اشاره نمود:

  • استفاده از استراکچر فولادی
  • عایق صدا و حرارت
  • استفاده از یک قفل ضد سرقت امن و باکیفیت در درب
  • چارچوب متناسب با ابعاد درب ضد سرقت
  • استفاده از انواع یراق باکیفیت مانند لولا، دستگیره و چشمی

درب های ضد سرقت دارای چه طرح و رنگی هستند؟

در گذشته این دربها دارای چند مدل محدود بودند اما با استقبال خریداران، تولیدکنندگان اقدام به طراحی و ساخت مدل های متنوعی از این محصولات پرداخته اند. تنوع زیادی در طرح و رنگ درب های ضد سرقت وجود دارد. در این روزها درب ضد سرقت سفید طلایی از محصولات لوکس و پرفروش به شمار می رود در حالی که در گذشته درب ضد سرقت قهوه ای طرفدار بیشتری داشت. هر شرکت دارای محصولات خاص خود می باشد. از معروف ترین و قدیمی ترین شرکت های تولید کننده، درب ضد سرقت سور ترکیه می باشد. راسان درب نیز از تولیدکنندگان قدیمی و بنام درب ضد سرقت در ایران می باشد.

قیمت درب ضد سرقت ترک اصل

انواع درب ضد سرقت موجود در بازار ایران

درب ضد سرقت ترک، ایرانی و چینی از جمله محصولات موجود در بازار می باشند. در گذشته محصولاتی از کشور ایتالیا وارد می شد که به دلیل افزایش قیمت ارز و در نتیجه گرانی بیش از حد این محصولات، وارادات آن ها بسیار کمرنگ شده است. از لحاظ محبوبیت در میان خریداران، می توان اول به درب های ایرانی بعد ترک و در آخر درب های چینی اشاره نمود.
درب ضد سرقت تک لنگه، یک و نیم لنگه و دو لنگه هم از مدل های این درب ها از لحاظ ابعادی می باشد. معمولا ابعاد درب ضد سرقت دارای یک سایز مشخص می باشد اما امکان ساخت درب با ابعاد و سایز دلخواه مشتری در تولیدی های در ضد سرقت امکان پذیر می باشد. البته ممکن است برخی از درب های سفارشی دارای قیمت بالاتری نسبت به درب های موجود در فروشگاه باشند. ارزان ترین مدل درب ضد سرقت ترک دارای قیمت حدودی ۱۰ میلیون تومان است در حالیکه درب های ایرانی ارزان تر می باشند.

درب ضد سرقت سور ترکیه را از کجا بخریم؟

درب ضد سرقت ترک اصل که معروف ترین آن ها محصولات شرکت سور می باشد دارای امنیت بالایی هستند اما به دلیل افزایش قیمت ارز در این سال ها دیگر ارزش خرید ندارند. اگر به دنبال خرید یک محصول باکیفیت، مقاوم، امن و قیمت مناسب هستید به شما پیشنهاد می کنیم از محصولات مجموعه راسان درب خریداری نمایید. درب ضد سرقت ایرانی بهترین جایگزین برای درب های ترک می باشند. خرید از مدل درب های ایرانی هم باعث حمایت از تولید کننده داخلی و افزایش رونق کسب و کار این مجموعه ها می شود و هم شما محصولی مناسب را با قیمت بسیار پایین خریداری می نمایید. اما اگر باز هم مصر به خرید درب های خارجی هستید می توانید به مراکز فروش درب ضد سرقت در تهران مراجعه نمایید. در مرکز فروش و بورس درب ضد سرقت شما می توانید جدیدترین محصولات را خریداری نمایید.

مرکز فروش درب ضد سرقت ترک در تهران

تفاوت بین درب ضد سرقت ایرانی و درب ترک

اولین تولید کننده درب های ورودی ضد سرقت، ایتالیا می باشد. سپس کشور ترکیه اقدام به تولید این درب ها نمود. در سال های اول که وارادات درب ضد سرقت ترک به ایران انجام میشد این درب ها بدون رقیب بوده و بهترین انتخاب برای خریداران به شمار می رفتند. اما با شروع تولید این درب ها توسط تولید کنندگان داخلی کم کم خریداران تمایل به خرید درب های ایرانی پیدا نمودند. درب های ایرانی از لحاظ ظاهری هیچ تفاوتی با درب های ترک ندارند و از لحاظ امنیت نیز قابل رقابت با این محصولات هستند. نقطه قوت درب های ایرانی نسبت به محصولات کشور ترکیه، قیمت ارزان تر آن ها می باشد. درب های ایرانی در داخل کشور تولید می شوند هر چند برخی از اقلام برای تولید این درب ها را باید از ترکیه وارد نمود. برای خرید درب ضد سرقت ترک اصل، شما علاوه بر قیمت اصلی درب که باید به دلار پرداخت نمایید، مجبور به پرداخت هزینه های دیگر مانند هزینه گمرک، هزینه باربری، سود دریافتی توسط شرکت وارد کننده و واسطه ها هستید. به همین دلیل با وجود کیفیت مشابه محصولات ایرانی و ترک تصمیم منطقی و عقلانی بر خرید درب ضد سرقت ایرانی اصل و باکیفیت می باشد.

آیا درب های چینی می توانند گزینه مناسبی برای خرید به عنوان درب ورودی ضد سرقت باشند؟

علاوه بر درب های ایرانی و ترک شما می توانید محصولات ضد سرقت چینی را نیز در بازار بیابید. این درب ها به عنوان درب ضد سرقت ارزان شناخته می شوند. برخی از درب های چینی دارای کیفیت نسبی می باشند اما بیشتر این محصولات جز درب های بی کیفیت به شمار می روند. درب ضد سرقت فلزی چینی از مدل درب هایی است که طرفداران زیادی دارد. این درب ها به دلیل استفاده از رویه فلزی برای ساخت، بسیار ارزان قیمت بوده و دارای مقاومت نسبی می باشد. اما بیشتر افراد از بین درب ضد سرقت فلزی ترک و چینی محصولات ترک را انتخاب می کنند.

درب لابی چوبی ضد سرقت

لابی از جمله قسمت های مهم یک ساختمان است که هم زیبایی و هم امنیت آن مورد اهمیت می باشد. این درب ها دارای ابعاد بزرگتر از درب های آپارتمانی می باشند و معمولا به صورت دو لنگه ساخته می شوند. درب های لابی دارای ظاهری بسیار شیک و لوکس هستند و می توان از یراق آلات شیک و گران قیمت بر روی این درب ها استفاده نمود. درب لابی چوبی به همراه تاج و روکوب نصب شده بر روی این درب ها ظاهری لاکچری و شاهانه به ساختمان شما می بخشد. درب های چوبی، استیل و فلزی محصولاتی هستند که به عنوان درب لابی مورد استفاده قرار می گیرند. برای خرید درب لابی حتما توجه نمایید که این درب ها در برابر تابش نورخورشید و رطوبت مقاوم بوده و با نمای ساختمان شما همخوانی داشته باشد. درب ضد سرقت ترموود از مدل های جدید است که بسیار شیک بوده و بیشتر برای درب لابی مورد استفاده قرار می گیرد.

کد خبر: ۱۶۲٬۲۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha