۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱
پیچ و خم آیین نامه رتبه بندی معلمان؛ قانون فعلی آن چیزی نیست که ما می خواستیم
عضو کمیسیون آموزش مجلس با بازار مطرح کرد

پیچ و خم آیین نامه رتبه بندی معلمان؛ قانون فعلی آن چیزی نیست که ما می خواستیم

سید محمد مولوی عضو کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت:متاسفانه در تدوین آیین نامه قانون رتبه بندی معلمان ، کل قانون زیر سوال برده شده است.

سید محمد مولوی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به موضوع رتبه بندی معلمان و نگارش آیین نامه های مربوط به این قانون اظهار کرد: اصلاحات طرح رتبه بندی معلمان به درستی مدنظر مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

این نماینده مجلس تاکید کرد: متاسفانه آنچه که مدنظر ما در این قانون - قانون رتبه بندی معلمان - بود اتفاق رخ نداد چراکه این طرح کمک می کرد تا به غیر از موضوعات معیشتی به جایگاه معلمان هم توجه شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس بیان کرد: در حال حاضر مسئولان مشغول تدوین آیین نامه های مربوط به این قانون هستند و گاهی اوقات هم می بینیم که مسئولان امر بر سر برخی از واژه های دچار سو برداشت هایی می شوند که درست نیست و باید این آیین نامه براساس قانون فوق تدوین شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد : با این حال ما مطمین هستیم که این طرح به زودی در کشور اجرایی خواهد شد.

همچنین جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با بازار از ارزیابی خود درباره تدوین آیین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان گفت: متاسفانه در تدوین آیین نامه قانون رتبه بندی معلمان، کل قانون زیر سوال برده شده است.

وی با بیان اینکه تدوین ما مناسب قانون رتبه بندی معلمان باعث انتقاد فرهنگیان شده است بیان کرد: متاسفانه در بخش های از این آیین نامه موانع پیش روی فرهنگیان ایجاد شده است که اصلا پذیرفتنی نیست.

این نماینده مجلس بیان کرد: اصل قانون رتبه بندی معلمان شفاف است و به نفع فرهنگیان بوده، اما با تدوین آیین نامه این شفافیت زیر سوال رفته است.

کد خبر: ۱۶۲٬۱۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      1 0
      نماینده هااورزه ندارن لیاقت مجلس ندارن همدستن باوزراء این چیه وزیرفعلی آ.پ‌.بزنید بره کناراستیضاح دست تون هست بیسوادا
    • مهر IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      0 0
      اینا همش بهونه هس نمیخواین اجرا کنین اینا همش بهونه هس نمیخواین اجرا کنین حالا دیگه میگین آیین نامه مشکل داره مگه 26 بار رفع ایراد نکردین
    • عاکف IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      0 0
      از بس که متخصص قانون نوشتنید قانوناتون به راحتی دور می خوره.