۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
ادامه حرکت بیت کوین کَش در روند نزولی| آیا امیدی به تغییر روند وجود دارد؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

ادامه حرکت بیت کوین کَش در روند نزولی| آیا امیدی به تغییر روند وجود دارد؟

پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین کَش همچنان نزولی بوده و به نظر می رسد این ارز دیجیتال همچنان قدرت کافی برای جهش و خروج از ساختار نزولی خود را ندارد.

به گزارش بازار، پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین کَش همچنان نزولی بوده و به نظر می رسد این ارز دیجیتال همچنان قدرت کافی برای جهش و خروج از ساختار نزولی خود را ندارد. قیمت توکن BCH در یک روند نزولی ثابت مانده و هر هفته به پایین ترین حد خود می رسد.

در حالی که بسیاری از آلتکوین ها طی هفته های گذشته حمایت کوتاه مدت پیدا کرده اند، بیت کوین کش همچنان در تلاش است تا بالای ۱۰۰ دلار باقی بماند. با این وجود، در زمان نگارش این گزارش، قیمت در ۱۰۳.۲۵ دلار معامله می شود که هنوز ۸۷ درصد از بالاترین قیمت سال گذشته یعنی ۷۸۵ دلار، پایین تر است.

اکثر آلتکوین ها در این هفته، پس از انتشار آمار قیمت مصرف کننده در آمریکا، با کاهش قیمت مواجه شدند. با کاهش قیمت بیت کوین به زیر ۲۰۰۰۰ دلار، بازار کریپتو بلافاصله به بالاترین تورم طی چهار دهه اخیر واکنش نشان داد.

با تشدید فشار فروش در بازار کریپتو، قیمت بیت کوین کش نیز به ۹۵.۱۵ دلار رسید. با این وجود، قیمت ها در حال حاضر در حال بهبود هستند و بیت کوین بار دیگر بالای ۲۰۰۰۰ دلار معامله می شود.

پیش بینی قیمت بیت کوین کَش

ادامه حرکت بیت کوین کَش در روند نزولی| آیا امیدی به تغییر روند وجود دارد؟

تحلیل فنی نمودار قیمت بیت کوین کش نشان می دهد که قیمت این رمز ارز در یک الگوی گُوِه نزولی قرار دارد. چنین الگوهایی تنها در صورت شکست های تایید شده روند قیمت، معمولا صعودی هستند.

بنابراین، اگر قیمت بیت کوین کش از این الگو خارج شود، قیمت آن می تواند خیلی زود به ۲۰۹ دلار برسد.

این سطح با سطح اصلاح فیبوناچی ۰.۳۸۲ ، جایی که نقطه اوج آوریل ۲۰۲۲ را به نقطه کف ژوئن ۲۰۲۲ متصل می کند، همسو می شود. از سوی دیگر، اگر توکن BCH به ریزش خود ادامه دهد، انتظار می‌رود که قیمت پایین‌ترین کف ۷۳ دلاری خود را مجددا آزمایش کند. هر دو حالت این پیش بینی های قیمت بیت کوین کش به اقدام قیمت بیت کوین بستگی دارد.

کد خبر: ۱۶۲٬۱۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha