۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
رشد ۱۸ برابری بیمه زنان خانه دار
مدیر عامل تامین اجتماعی عنوان کرد

رشد ۱۸ برابری بیمه زنان خانه دار

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی از افزایش ۱۸ برابری بیمه زنان خانه دار در نیمه دوم سال خبر داد.

به گزارش بازار، میر هاشم موسوی در برنامه صف اول شبکه خبر درباره بحث پوشش بیمه‌ای زنان خانه دار، گفت: سال گذشته با تلاش همکاران در سازمان تامین اجتماعی حدود یک میلیون نفر تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.

وی افزود:دو طرح خوب را اجرا کردیم که استقبال بسیار خوبی از آن شده است یکی از این طرحها، طرح پوشش بیمه زنان خانه دار بود که این عدد قبل از استقرار تیم جدید در سازمان حدود ۱۰ هزار نفر بود، اما الان به نزدیک ۱۹۰ هزار نفر رسیده یعنی حدود ۱۸ برابر شده است.

موسوی ادامه داد: یکی از طرح‌های خوبمان در پوشش بیمه آحاد جامعه بحث ایجاد فرصت برای دانشجویان بود که یکی از قشرهای فرهیخته هستند که در بعضی از رشته‌ها هفت یا هشت سال به تحصیل می‌پردازند که بایستی از این فرصت بیمه‌ای برای اینکه آینده، آسایش و امنیت را برای آن‌ها امید آفرینی کنیم، طرح پوشش بیمه‌های دانشجویان ایرانی را عرضه کردیم.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر ۳۶ هزار نفر تحت پوشش بیمه دانشجویی قرار گرفتند، قبل از اجرای این طرح حدود هزار و ۵۰۰ نفر بودند، همینطور در حال تلاش هستیم برای اقشار مختلف که تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی نیستند این اصل را محقق کنیم.

کد خبر: ۱۶۲٬۱۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha