۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
احتمال ریزش قیمت توکن انکر تا ۷۰ درصد| کف قیمت کجاست؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال ریزش قیمت توکن انکر تا ۷۰ درصد| کف قیمت کجاست؟

پیش‌بینی قیمت توکن انکر (ANKR ) نشان می‌دهد که بسته شدن قیمت در زیر ناحیه ۰.۰۲۲ تا ۰.۰۲۵ دلار ممکن است باعث یک حرکت نزولی دیگر شود.

به گزارش بازار، پیش‌بینی قیمت توکن انکر (ANKR ) نشان می‌دهد که بسته شدن قیمت در زیر ناحیه ۰.۰۲۲ تا ۰.۰۲۵ دلار ممکن است باعث یک حرکت نزولی دیگر شود. این منطقه چندین بار به عنوان محدوده برای انکر عمل کرده است.

با این حال، به نظر می رسد اکنون پس از چندین بار آزمایش پیاپی، بسیار ضعیف شده است. بنابراین، با تضعیف تقاضا در بازار، احتمال زیادی وجود دارد که قیمت توکن انکر در آزمایش مجدد بعدی مقاومت مذکور، از این سطح خارج نشود.

بر اساس آخرین اطلاعات در دست، حجم قفل شده (TVL ) انکر از ابتدای سال به طور قابل توجهی کاهش یافته است. میزان ارزش دارایی های قفل شده روی انکر در حال حاضر ۷۶.۵ میلیون دلار بوده که کاهشی شدید را از ۲۴۶ میلیون دلار در دسامبر ۲۰۲۱ نشان می دهد. با این حال، به دلیل کاهش TVL و کاهش فعالیت شبکه، پیش‌بینی قیمت انکر احتمالاً در کوتاه‌مدت نزولی باقی می‌ماند.

دارایی‌های بومی اکثر پروتکل‌های دیفای تنها در کسری از بالاترین قیمت‌های تاریخ ۲۰۲۱ معامله می‌شوند. برای مثال، توکن انکر نیز با قیمت ۰.۰۲۷ دلار معامله می شود که ۸۷ درصد نسبت به پیک قیمت خود در آوریل سال گذشته یعنی ۰.۲۱ دلار، کاهش یافته است. دلیل اصلی ادامه این روند نزولی، رویکرد کاهش ریسک غالب در بازار رمز ارزها و در نتیجه دور تر شدن سرمایه گذاران از پروژه های دیفای است.

پیش بینی قیمت انکر

احتمال ریزش قیمت توکن انکر تا ۷۰ درصد| کف قیمت کجاست؟

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت انکر یک شکست از گُوِه در حال سقوط را نشان می دهد. پس از این شکست، قیمت نتوانست به الگوی پیشین خود بازگردد که این موضوع، شرایط را حتی نزولی‌تر کرد. با این وجود، قیمت در ۰.۰۲۵ دلار حمایت شده است. اگر گاوها به زودی قیمت را به سطح ۰.۰۴۲ دلار افزایش ندهند، اوضاع برای دارندگان این توکن بسیار وخیم خواهد شد.

همانطور که در نمودار نشان داده شده، بسته شدن روزانه کندل قیمت زیر ۰.۰۲۲-۰.۰۲۵ دلار ممکن است قیمت را به انباشت عمیق در محدوده قیمت ۰.۰۰۵-۰.۰۱ دلار برساند. این کاهش به معنای ریزش ۷۰ درصدی قیمت نسبت به سطح قیمت فعلی خواهد بود.

با اینحال، این نکته را نیز باید در نظر داشت که هر پیش‌بینی قیمت انکر به اقدام قیمت بیت کوین بستگی دارد. بنابراین، اگر قیمت بیت کوین در محدوده بالای ۲۰۰۰۰ دلار تثبیت شده و سطح ۲۴۰۰۰ دلار را هدف قرار دهد، توکن انکر نیز احتمالا مقاومت ۰.۰۵ دلاری خود را مجددا آزمایش خواهد کرد.

کد خبر: ۱۶۲٬۱۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha