۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸
درآمد ۸۷۳ میلیارد تومانی «اخابر» از فروش املاک
«بازار» خبر داد

درآمد ۸۷۳ میلیارد تومانی «اخابر» از فروش املاک

«اخابر» پس از برگزاری مزایده فروش تعدادی از املاک مبلغ ۸۷۳ میلیارد تومان توافق کرده و برای تسویه نقد و اقساط تضمین هایی هم دریافت کرده است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت مدیریت سازمان سازه غدیر به نمایندگی از شـرکت مخابرات ایران با نماد اخابر در نظر دارد تعدادی از املاک خود را طی مزایده عمومی با شـرایط ویژه به فروش برساند. جزئیات مزایده املاک از طریق روزنامه های کثیرالانتشار و همچنین سایت شـرکت مخابرات ایران به نشانی منتشر شده است.

پس از برگزاری مزایده فروش تعدادی از املاک به این نتیجه ختم شده که مبلغ ۸۷۳ میلیارد تومان مورد توافق قرار گرفته و برای تسویه نقد و اقساط تضمین های دریافت شده است که جزئیات از این قرار بوده که ۱۰ درصد قیمت پایه به عنوان تضمین شرکت در مزایده بوده و اقساط هم در قالب چک خالص ارزش دفتری دارایی انتقالی ۵۹۹۴۶ میلیون ریال بوده است.

همچنین بر اساس صورت های مالی ۱۲ ماهه تلفیقی حسابرسی نشده درآمد عملیاتی این شرکت نسبت به گزارش دوره قبلی ۲۲ درصد رشد داشته و با وجود اینکه بهای تمام شده عملیات رشدی ۲۴ درصدی داشته با این حال این شرکت توانسته رشد ۱۷ درصدی در سود ناخالص داشته باشد و در مجموع به ازای هر سهم این شرکت بیش از ۴۹ تومان سود ساخته است.

براساس این گزارش دارایی های ثابت شرکت مخابرات نسبت به دوره مالی قبل رشدی ۶۸ درصد و دارایی های نامشهود رشدی ۱۰۷ درصدی داشته و سرمایه گذاری مخابرات در شرکت های وابسته از ۱۹ میلیارد تومان به بیش از ۶۴ میلیارد تومان رسیده و در بخش سرمایه گذاری های بلند مدت هم این شرکت حدود ۲۰۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری دارد و سایر دارایی های شرکت هم در سال ۱۴۰۰ حدود ۴۹ درصد افزایش داشته و مجموع دارایی های غیر جاری شرکت به ۵۸۰۸۵ میلیارد تومان رسیده است.

کد خبر: ۱۶۲٬۰۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha