۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
۲ هزار و ۱۴ نفر در استان زنجان بیمه بیکاری دریافت می‌کنند
در گفتگو با بازار:

۲ هزار و ۱۴ نفر در استان زنجان بیمه بیکاری دریافت می‌کنند

زنجان- عزیز خانی، مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان، با بیان اینکه دو هزار و ۱۴ نفر  در استان زنجان بیمه بیکاری دریافت می‌کنند، گفت: بیمه بیکاری در استان کاهش یافته است. 

محمود عزیز خانی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه دو هزار و ۱۴ نفر در استان زنجان بیمه بیکاری دریافت می‌کنند، گفت: بیمه بیکاری در استان کاهش یافته است.

وی اظهار کرد: خدمات بیمه‌ای در هفت شعبه دائمی، یک شعبه اقماری، چهار کارگزاری و ۲ کارگزاری اقماری به جامعه هدف ارائه می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان، تعداد کارگاه‌های فعال استان تا پایان خرداد امسال را ۱۴ هزار و ۶۹۰ کارگاه اعلام کرد و گفت: در ۱۱ هزار ۶۷۲ کارگاه به تعداد یک تا پنج نفر بیمه شده، در یک هزار و ۳۷۵ کارگاه بین ۶ تا ۱۰ نفر، در یک هزار و ۲۸۳ کارگاه بین ۱۱ تا ۵۰ نفر و در ۱۸۶ کارگاه بین ۵۱ تا ۱۰۰ نفر بیمه تامین اجتماعی هستند.

عزیرخانی تاکید کرد: در استان زنجان ۳۱۹ واحد تولیدی مشمول بیمه تقسیط شدند و یکی از واحدها از شرکتهای بزرگ و مادر استان هستند.

وی افزود: یکی از رویکردهای اصلی تامین‌اجتماعی، کمک به بهبود روند تولید است و در این راستا تامین اجتماعی بر تحقق این مهم تاکید جدی دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: طی سالجاری واحدهای تولیدی که بدهی دارند مشمول تقسیط خواهند شد.

کد خبر: ۱۶۲٬۰۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha