۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
سنگ اندازی برابر طرح‌های عمرانی و درمانی گرمسار| سرمایه‌گذار حمایت نمی‌شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

سنگ اندازی برابر طرح‌های عمرانی و درمانی گرمسار| سرمایه‌گذار حمایت نمی‌شود

گرمسار- مطهری، نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه سنگ اندازی برابر طرح‌های عمرانی و درمانی گرمسار می‌شود، گفت: سازمان غذا و دارو حمایتی از سرمایه گذار نمی‌کند.

اردشیر مطهری در گفتگو با خبرنگار بازار، با تغییراتی که در استان سمنان رخ داده متاسفانه هیچ چیزی در زمینه بهداشت و درمان عوض نشده است، تاکید کرد: وقتی کسی که جراح قلب است به مدیر بدل می شود که باید روز تا شب به فکر اسناد مالی و اداری باشد تا هم از رسالت اول خود باز بماند و هم از کار دومش، چیزی بیش از این نصیب مردم استان سمنان نمی شود.

وی با بیان اینکه وضعیت غذا و دارو نامناسب است، تاکید کرد: شرکت های سرمایه گذاری در گرمسار سرمایه گذاری می کنند و در ترکیه، گرجستان و ... به آنان پیشنهاد شده است اما به گرمسار می آیند سرمایه گذاری می کنند حتی کارخانه ای ایجاد و دستگاه های آن نصب شده است اما مدام سرمایه گذاری سرگردانده می شود.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه یک سال و نیم است که پیگیر کار سرمایه گذاران هستیم، گفت: ماه ها است که می پرسیم مشکل این طرح کجا است تا حداقل بدانیم که تائیدیه ها برای راه اندازی کارخانه صادر نمی شود؟ اما نتیجه ای از پیگیری ها نمی گیریم.

مطهری با اشاره به اینکه یک روز با سرمایه گذار به سازمان غذا و دارو رفتیم تا ببینیم که مشکل در کجا است که پروانه کارخانه مذکور داده نمی شود، بیان کرد: متاسفانه هیچ اقدامی برای حمایت سرمایه گذار در مجموعه غذا و دارو نمی شود.

وی با بیان اینکه نه تنها سرمایه گذار جدید حمایت نمی شود بلکه بیمارستان سابق گرمسار هم تخریب شده است، گفت: مردم هیچ وقت نفهمیدند که چرا این بیمارستان تخریب شده است با توجه به اینکه سال ها می توانست مقاومت داشته باشد و لذا این امر را در تحقیق و تفحص مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس بیان کرد: مکان ساخت بیمارستان فعلی گرمسار پنج کیلومتر از شهر دور است و لذا با توجه به پیشنهاد زمین جدید برای این مجموعه دیده شده، امیدواریم که اجازه داده شود تا به دنبال سرمایه گذار برای مجوز ۹۰ تخت خوابی آزاد باشیم تا مشکل درمان گرمسار نیز برطرف شود.

کد خبر: ۱۶۲٬۰۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha