۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷
احتمال ریزش بیت کوین همچنان وجود دارد| در چه صورت روند قیمت صعودی خواهد شد؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال ریزش بیت کوین همچنان وجود دارد| در چه صورت روند قیمت صعودی خواهد شد؟

بیت کوین در حال حاضر یک الگوی گُوِه متقارن تشکیل داده که در صورت تثبیت قیمت در محدوده زیر این گوه، امکان ریزش شدید قیمت وجود خواهد داشت.

به گزارش بازار، با تثبیت موقت قیمت بیت کوین در بازار از روز چهارشنبه و توقف ریزش های بیشتر قیمت این رمزارز، اکنون بیت کوین به دنبال حفظ قیمت در محدوده بالای ۲۰ هزار دلار است. به نظر می رسد قیمت بیت کوین در محدوده ای بین ۱۹۰۰۰ تا ۲۲۰۰۰ دلار قرار دارد.

علاوه بر این، انتشار گزارش شاخص مصرف کننده آمریکا برای ماه ژوئن، نوسانات را بیشتر افزایش داده و بازارها با توجه به بالاترین نرحخ تورم طی دهه های اخیر قیمت گذاری می کنند. با توجه به رکوردشکنی تورم، بسیاری از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که بیت کوین پیش از یک بازگشت نسبی قابل توجه، بار دیگر باید اصلاح قیمت جدید را ببیند.

طبق آخرین اخبار موجود در خصوص بیت کوین، جی پی مورگان اعلام کرده که حتی در سطح قیمت فعلی نیز بسیاری از ماینرها ممکن است از استخراج بیت کوین سود ببرند. هش ریت شبکه همچنان در بیش از ۲۰۰ میلیون TH/s باقی مانده است. در حالی که قیمت بیت کوین ۷۱ درصد کمتر از اوج قیمت آن معامله می شود، هش ریت عملیات ماینینگ تنها ۱۳ درصد کاهش یافته است.

شایان ذکر است که قیمت بیت کوین از زمان رسیدن به بالاترین سطح تاریخ ۶۹ هزار دلار در نوامبر ۲۰۲۲ روندی نزولی را در پیش گرفته است. عوامل اصلی مؤثر در این روند نزولی ترس از رکود و افزایش اخیر متوالی نرخ توسط فدرال رزرو ایالات متحده است. با این حال، از آنجایی که تورم علیرغم اقدامات اتخاذ شده توسط فدرال رزرو همچنان در حال افزایش است، بسیاری از تحلیلگران نگرانند که بدترین وضعیت برای قیمت بیت کوین هنوز در راه باشد.

پیش بینی قیمت بیت کوین

احتمال ریزش بیت کوین همچنان وجود دارد| در چه صورت روند قیمت صعودی خواهد شد؟

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت بیت کوین نشان می دهد که قیمت در یک بازه زمانی ۴ ساعته در حال تشکیل یک گُوِه متقارن است. پس از انتشار گزارش تورم روز چهارشنبه، قیمت برای مدت کوتاهی به زیر این گوه رسید.

با این حال، بلافاصله به سمت بالا حرکت کرد. با این وجود، پس از رد شدن از سطح ۲۰,۴۰۰ دلار، قیمت بار دیگر به زیر ۲۰,۰۰۰ دلار بازگشت و اکنون در ۱۹,۷۵۰ دلار معامله می شود.

اگر قیمت پایینتر از گوه متقارن تثبیت شود، ممکن است این شکست به طور بالقوه قیمت را به ۱۴۷۰۰ دلار برساند. از سوی دیگر، یک شکست صعودی می تواند قیمت را در کوتاه مدت به ۲۶۰۰۰ دلار برساند. با این حال، ابتدا بیت کوین باید بر مقاومت بزرگی که در اطراف سطح ۲۲۰۰۰ دلار قرار دارد غلبه کند.

کد خبر: ۱۶۱٬۹۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha