۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۹
ساخت و سازها در صنعت ساختمان تخصصی می شود|  ۸ هزار نفر انبوه ساز در کشور فعالند
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

ساخت و سازها در صنعت ساختمان تخصصی می شود| ۸ هزار نفر انبوه ساز در کشور فعالند

گرگان- مرتضوی، رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان کشور با اشاره به ضرورت بهره گیری از محصولات استاندارد در ساخت و سازها، گفت: تضمین کیفیت مولفه اصلی برندسازی در صنعت ساختمان است.

سیدمحمد مرتضوی در حاشیه بازدید از شرکت تولیدی بافه سیم گلستان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: کیفی سازی، ارتقاء مقاومت ابنیه و استفاده از محصولات استاندارد در صنعت ساختمان زمینه برندسازی در ساخت و سازها را مهیا می کند.

رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان کشور اضافه کرد: شاید در دهه‌های گذشته وظیفه و تعهد مسکن سازان پس از تحویل واحد مسکونی به مشتری به پایان می‌رسید اما در شرایط کنونی برای بقا صنعت ساختمان و برندسازی لازم است تا خدمات پس از فروش به مشتریان مدنظر سازندگان قرار گیرد.

وی افزود: برای حضور فعال در ساختمان سازی و کسب موفقیت در پروژه‌های بزرگ و تامین منابع مالی باید در بخش فروش و پیش فروش راندمان مطلوبی داشته باشیم که این موضوع فقط با برندسازی و کسب اعتبار و اعتماد عمومی میسر است.

مرتضوی گفت: در حوزه ساخت و سازها باید به سراغ محصولات با دامنه استاندارد مطلوب برویم تا آسیب های ناشی از اقلام بی‌کیفیت به حداقل ممکن برسد.

رئیس انجمن انبوه سازان گلستان افزود: در ساخت و تکمیل پروژه های مسکونی باید از محصولات کیفی استفاده کنیم تا آسیب ها و چالش های پس از تحویل واحدهای مسکونی از بین برود.

وی با اشاره به طرح برخی موضوعات مبنی بر استفاده تعداد اندکی از انبوه‌سازان از اقلام غیراستاندارد، گفت: قاطبه انبوه‌سازان مسکن کشور که حدود هشت هزار نفر هستند، متعهد به استفاده از اقلام کیفی مطلوب و با استاندارد بالا بوده و در تلاش هستیم با وضع فیلترهای متعدد، زمینه فعالیت افراد انگشت‌شمار سودجو را سلب و اعضای توانمندتر و و متعهدتر را به جامعه انبوه سازان تزریق کنیم.

کد خبر: ۱۶۱٬۹۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha