۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۱
احیای تعاونی مرزنشینان آبپخش در آینده نزدیک| بدهی مالیاتی و سوء مدیریت ضربات زیادی به تعاونی زد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

احیای تعاونی مرزنشینان آبپخش در آینده نزدیک| بدهی مالیاتی و سوء مدیریت ضربات زیادی به تعاونی زد

بوشهر- شادکام مدیر عامل تعاونی مرزنشینان آبپخش از احیای تعاونی مرزنشینان آبپخش در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بدهی مالیاتی و سوء مدیریت ضربات زیادی به تعاونی مرزنشینان آبپخش وارد کرد.

محمد شادکام در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به توقف ده ساله تعاونی مرزنشینان آبپخش و تلاش برای فعالیت مجدد این تعاونی اظهار داشت: به منظور احقاق حق عموم شهروندان محترم آبپخش ( سهامداران)، تمام توان و ظرفیت موجود را به کار می‌گیریم.

وی افزود: این شرکت تعاونی تقریبا در یک دهه اخیر علاوه بر اینکه هیچگونه وجهی در حساب نداشته، متاسفانه کلی بدهی هم به بار آورده که جزئیات بدهی پس از بررسی و احکام قضایی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

مدیر عامل تعاونی مرزنشینان آبپخش با بیان اینکه این شرکت بخاطر سوء مدیریت از هرگونه فعالیتی منع شده بود خاطر نشان کرد: باتوجه به ممنوعیت فعالیت به علت بدهی مالیاتی، امکان ثبت نام مردم در سیستم سامانه ثبت جمعیت وزارت صمت به منظور فعالیت بصورت فرامرزی وجود نداشت.

شادکام از بدهی ۱۲ میلیارد ریالی تعاونی مرزنشینان آبپخش خبر داد و گفت: بدهی مالیاتی این شرکت با احتساب جرائم حدود ۱۲ میلیارد ریال بوده که شرکت باید این بدهی را پرداخت کند تا اجازه فعالیت داده شود.

وی یادآور شد: با اقداماتی که برای شفاف‌سازی و رفع بدهی مالیاتی انجام دادیم، این شرکت در استان بعنوان یک‌مجموعه پاک مطرح شد و اکنون این تعاونی، محور و راه‌گشای فعالیت تعاونی‌های مرزنشین در استان بوشهر شده است.

مدیر عامل تعاونی مرزنشینان آبپخش تاکید کرد: این شرکت پس از سال‌ها در استان بوشهر به‌عنوان نخستین فعالیت کننده گمرکی و راهگشای تعاونی‌های مرزنشینان استان بوشهر در سال ۱۴۰۰ و سال ۱۴۰۱ شده است.

شادکام اضافه کرد: امیدوارم با همراهی مسئولان استانی و منطقه‌ای، شاهد فعالیت پرقدرت و با کیفیت این تعاونی در راستای تامین مایحتاج ضروری مردم شریف آبپخش باشیم.

کد خبر: ۱۶۱٬۸۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمد شادکام IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
      0 0
      سپاس فراوان از تلاش در جهت پیشرفت و احیای منطقه آبپخش