۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
فاز یک خط ۱۰ مترو، در برنامه ۴ ساله آماده بهره‌برداری خواهد شد
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء:

فاز یک خط ۱۰ مترو، در برنامه ۴ ساله آماده بهره‌برداری خواهد شد

هوش السادات، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: با آغاز حفاری فاز یک خط ۱۰ مترو، در برنامه چهار یا پنج ساله، این طرح آماده بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش بازار، سردار سید حسین هوش‌السادات در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک شهرداری تهران و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای احداث خط ۱۰ مترو و آغاز مونتاژ دستگاه حفاری تونل مکانیزه این خط با بیان اینکه امروز عملیات مونتاژ دستگاه تی بی ام برای حفاری خط ۱۰ مترو تهران آغاز شد، افزود: در ادامه با مونتاژ دستگاه دوم در دو مسیر مقابل هم شامل یک مسیر به سمت میدان کتاب و یک مسیر به سمت وردآورد، حفاری فاز یک خط ۱۰ مترو که بیش از ۱۴.۵ کیلومتر است، آغاز خواهد شد و در برنامه چهار یا پنج ساله این طرح آماده بهره برداری خواهد شد.

وی ادامه داد: قرارگاه تاکنون اعتباری دریافت نکرده است و از محل امکانات خود برای تجهیز کارگاه، امور را پیش برده است و در خصوص تأمین منابع مالی طبق تفاهم نامه با شهرداری اقدامات لازم انجام خواهد شد.

هوش السادات با اعلام اینکه عمده اقدامات توسط جوانان نخبه ایرانی انجام می‌شود و به بیگانگان وابستگی نداریم، گفت: مونتاژ| این دستگاه‌ها توسط کشورهای خارجی انجام می‌شد، اما امروز نیروهای داخلی این امر را انجام می‌دهند و تعمیرات و نگهداری تمام دستگاه‌ها در داخل کشور صورت می‌گیرد.

وی افزود: حفاری که مسائل پیچیده‌ای دارد از لحاظ اجرایی و بررسی و اقدامات برای نگهداری به طور کامل توسط نیروهای داخلی انجام می‌شود.

کد خبر: ۱۶۱٬۷۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha