۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
پیش‌بینی ایجاد ۱۷۰۰ شغل در واحدهای صنعتی استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

پیش‌بینی ایجاد ۱۷۰۰ شغل در واحدهای صنعتی استان بوشهر

بوشهر- باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از پیش‌بینی ایجاد ۱۷۰۰ شغل در واحدهای تولیدی و صنعتی استان بوشهر خبر داد.

علی باستین در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری شده و مدیران باید در راستای عملی شدن شعار سال بیش از پیش همت کنند.

وی افزود: در ماه‌های اخیر شاهد حضور و رایزنی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در استان بوشهر هستیم و امیدواریم با تمهیدات‌اندیشیده شده، چند طرح بزرگ صنعتی و اقتصادی در استان اجرایی و عملیاتی شود.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: صدور جواز تاسیس و پروانه بهره‌برداری در استان برای واحدهای صنعتی و تولیدی تسهیل شده و این مهم موجبات استقبال بیشتر سرمایه‌گذاران نیز می‌شود.

باستین یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه امسال تعداد ۴۵ جواز تاسیس صنعتی در استان بوشهر صادر شده و انتظار داریم بالغ بر ۱۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری توسط این واحدهای صنعتی انجام شود.

وی افزود: پیش‌بینی ایجاد ۱۷۰۰ شغل در بخش‌های مختلف صنعتی و تولیدی در استان را برای واحدهای تازه تاسیس داریم و در نیمه دوم امسال بدون تردید شاهد رشد چشمگیری در این حوزه خواهیم بود.

کد خبر: ۱۶۱٬۷۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha