۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
قیمت پنجره دوجداره UPVC و روش های محاسبه آن

قیمت پنجره دوجداره UPVC و روش های محاسبه آن

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی و روش های درست محاسبه آن و هم چنین قیمت تمام شده و نهایی در و پنجره دوجداره UPVC یکی از مهمترین مسائلی است که تمام مشتریان این محصولات با آن دست به گریبان هستند.

به گزارش بازار، قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی و روش های درست محاسبه آن و هم چنین قیمت تمام شده و نهایی در و پنجره دوجداره UPVC یکی از مهمترین مسائلی است که تمام مشتریان این محصولات با آن دست به گریبان هستند.

در اولین مرحله و قبل از آشنایی با روش های محاسبه و تعیین قیمت پنجره دوجداره همواره به خاطر داشته باشید که قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی و یا حتی قیمت پنجره آلومینیومی دوجداره ترمال بریک به صورت قطعی قابل ارائه نیست مگر با دانستن ابعاد دقیق در و پنجره ها، تعداد بازشو ها و نوع آن، پروفیل مصرفی در ساخت پنجره های دوجداره، نوع و جنس شیشه، یراق آلات مصرفی و کیفیت آن و ... که در ساخت در و پنجره های دوجداره مورد استفاده قرار میگیرد.

قیمت پنجره دوجداره به صورت متر مربع! درست یا غلط

اگر به دنبال خرید پنجره دوجداره خصوصا پنجره دوجداره یو پی وی سی بوده اید و از چندین شرکت ساخت محصولات دوجداره استعلام قیمت گرفته اید. مطمئنا با ارائه قیمت به صورت متر مربعی مواجه شده اید!

این نوع قیمت دادن محصولات، در نهایت منجر به سر در گمی و گیج شدن مصرف کنندگان میشود. چرا که در ابتدای امر در محاسبات ساده اما اشتباه، قیمت نهایی که مصرف کننده با محاسبات خود انجام میدهد بسیار پایین تر از قیمت تمام شده میشود. اما اصل داستان چیست؟ در ادامه با مثالی این موضوع را برای شما شفاف میکنیم.

روش درست و غلط محاسبه قیمت پنجره دوجداره

دو عدد پنجره دوجداره یو پی وی سی و یا حتی پنجره آلومینیومی دوجداره را در نظر بگیرید که هر دو ابعادی برابر با ۱ در ۱ متر دارند.

در حالت اول برای این فضا پنجره فیکس یا همان پنجره ثابت را میخواهیم که در این صورت به ۴ متر طول پروفیل و ۱ متر مربع شیشه احتیاج داریم و همینطور یراق آلات بازشویی در این نوع پنجره استفاده نمیشود.

در حالت دوم برای این فضا یک پنجره یک لنگه بازشو مورد نیاز است که در این صورت به ۶ متر طول پروفیل و ۴ متر مربع شیشه احتیاج هست. در نظر داشته باشید به هزینه های ساخت این پنجره، هزینه های یراق آلات مختص بازشوی آن را هم اضافه کنید.

با این وجود برای این دو پنجره دوجداره، آیا میتوان قیمت را به صورت متر مربعی و به صورت یکسان ارائه داد؟

قیمت پنجره دوجداره UPVC و روش های محاسبه آن

تعیین درست قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی

به دلایلی که در بالا به آن اشاره شد، شرکت های معتبر تولید و ساخت در و پنجره های دوجداره یو پی وی سی و یا پنجره آلومنیومی دوجداره ترمال بریک، ماننده پنجره دوجداره روماپن، از ارائه قیمت به صورت متر مربعی خودداری میکنند. و هزینه ساخت محصولات دوجداره را بعد از اندازه گیری های دقیق و مشاوره دقیق با کارفرما به صورت دقیق و تمام شده اعلام می کنند.

عوامل موثر در قیمت گذاری پنجره دوجداره

همانطور که در بالا به آن اشاره شد، تعیین قیمت ساخت پنجره دوجداره یو پی وی سی و یا حتی پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک به عوامل زیادی بستگی دارد که تغییر هر کدام از آنها میتواند تاثیر زیادی در قیمت نهایی محصول داشته باشد.

از مهمترین نکاتی که باید برای محاسبه و تعیین قیمت نهایی پنجره دوجداره و به صورت کلی محصولات دوجداره در نظر بگیرید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱ – ابعادی که به منظور ارائه قیمت و تعیین آن اعلام میشود باید بر اساس میلیمتر باشد.

۲ – نوع و جنس پروفیل مصرفی در ساخت در و پنجره دوجداره حتما باید قبل از ارائه قیمت به صورت دقیق تعیین شود. چرا که اختلاف قیمت زیادی مابین انواع پروفیل های دوجداره در بازار ایران مانند پروفیل وینتک، هافمن، ویستابست و ... وجود دارد که در نهایت تاثیر خودش را روی قیمت نهایی میگذارد.

۳ – نوع شیشه و جزئیات ساخت آن باید قبل از استعلام قیمت تعیین شود. تعداد جداره های شیشه، سکوریت بودن آن، جنس و کیفیت آن، همگی از عومل تاثیرگذار در قیمت پنجره دوجداره هستند.

۴ – در صورت امکان قبل از هر کاری از یک شرکت معتبر مانند مجموعه تولیدی روماپن، مشاوره های لازم را جهت استعلام دقیق تر محصولات خود درخواست کنید.

قیمت پنجره دوجداره UPVC و روش های محاسبه آن

پروفیل مصرفی، عامل تاثیرگذار در قیمت پنجره دوجداره

همانطور که در بالا به آن اشاره شد، نوع پروفیل مصرفی در ساخت پنجره دوجداره، شاید مهمترین عامل تعیین قیمت نهایی آن باشد. این اختلاف قیمت با توجه به برند و رنگ انتخابی در پروفیل های یو پی وی سی میتوانند منجر به اختلاف قیمت ۵۰ درصدی در قیمت نهایی شود.

پیشنهاد روماپن این است که به هیچ وجه از پروفیل های نامرغوب و نا معتبر در ساخت در و پنجره های دوجداره خود استفاده نکنید. چرا که این کار باعث هدر رفت پول و هزینه شما میشود و شما مجبور میشوید در زمان بسیار نزدیک به ناچار هزینه های تعویض پنجره های خود را پرداخت کنید.

یراق آلات دوجداره و تاثیر آن در قیمت پنجره دوجداره

یراق آلات پنجره های دوجداره یکی دیگر از عوامل هزینه بر در تعیین قیمت پنجره دوجداره، در ساخت و تولید محصولات دوجداره است.

یراق آلات علاوه بر تعیین قیمت پنجره دوجداره upvc و درب دوجداره نقش بسیار مهمی در کاهش سر و صدا، آب بندی و ... دارند. این نکته هم بدانید که معمولا یراق آلات مرغوب و معقول در ساخت و تولید محصولات دوجداره ساخت کشورهای اروپایی و در درجه بعد ترکیه هستند.

چرا روماپن؛ انتخاب شرکت مناسب جهت خرید محصولات دوجداره upvc

بی شک انتخاب یک شرکت معتبر و مناسب به منظور خرید محصولات دوجداره مانند در و پنجره های دوجداره یو پی وی سی میتواند علاوه بر کاهش هزینه ها ساخت و نصب، تضمین کننده کیفیت بالای محصولات دوجداره برای شما باشد.

  1. شرکت روماپن، نماینده رسمی پروفیل های معتبر وینتک، هافمن، ویستابست و ... است.

  2. تمامی پروفیل های مصرفی در این شرکت با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در ساخت محصولات استفاده میشود.

۳ - شیشه های مصرفی در ساخت در و پنجره دوجداره دارای بالاترین کیفیت و شفافیت است.

۴ - هم چنین میتوانید تمامی شیشه های دوجداره مورد نیاز خود را در هر رنگی سفارش دهید.

۵- یراق آلات مصرفی در ساخت و تولید پنجره های دوجداره در روماپن، از مرغوب ترین نوع یراق آلات به همراه ضمانت ۱۰ ساله است.

۶- نصب حرفه ای پنجره های دوجداره، یکی از مهمترین مراحل انتخاب شرکت مناسب جهت خرید محصولات دوجداره شرکتی است که نصب این محصولات را با بالاترین کیفیت انجام دهد چرا که هر چقدر هم که محصول با کیفیت باشد اما نصب خوبی نداشته باشد در نهایت در و پنجره دوجداره کارایی حداکثری خود را ندارد.

روماپن تولید کننده درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی

شرکت روماپن، با سابقه ی بیش از ۱۵ سال در تولید محصولات دوجداره و تمامی محصولات وابسته با آن میتواند گزینه ی مناسبی جهت خرید درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی باشد. برای اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت میتوانید به وبسایت گروه تولیدی روماپن به آدرس https://romapen.com رفته و یا با شماره ۰۲۱۸۸۰۸۴۳۶۹ تماس بگیرید.

کد خبر: ۱۶۱٬۶۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha