۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
تاثیر کارگاه در تابلو سازی

تاثیر کارگاه در تابلو سازی

کسب ‌و کارهای کوچک و بزرگ برای اینکه بتوانند محصولات خود را در محیطی حرفه‌ ای و مجهز به تجهیزات و ماشین ‌آلات پیشرفته تولید کنند، به یک کارگاه نیاز دارند.

به گزارش بازار، کسب ‌و کارهای کوچک و بزرگ برای اینکه بتوانند محصولات خود را در محیطی حرفه‌ ای و مجهز به تجهیزات و ماشین ‌آلات پیشرفته تولید کنند، به یک کارگاه نیاز دارند. در دنیای امروزه که رقابت در بین کسب ‌و کارهای مختلف بسیار زیاد است، برای اینکه بتوانید خود را از سایر رقبا خاص‌ تر جلوه دهید، نیاز به یک کارگاه مجهز دارید. صنعت تابلو سازی هم از این مسأله مستثنی نیست و به یک مکان حرفه ‌ای و مجهز جهت تولید انواع تابلو تبلیغاتی نیاز دارد. در این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با ویژگی‌های کارگاه تابلو سازی آشنا کنیم.

کارگاه تابلو سازی

کارگاه تابلو سازی یک مکان بزرگ و مجهز به تجهیزات و ماشین ‌آلات پیشرفته است که صفر تاصد ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی در آنجا انجام می ‌شود. امروزه روش‌های مختلفی برای تبلیغات کسب ‌و کارهای مختلف وجود دارد که یکی از آنها نصب تابلو تبلیغاتی است. افرادی که در این حرفه مشغول به فعالیت هستند، برای اینکه بتوانند سفارش مشتری را با بالاترین کیفیت و سرعت انجام دهند، به یک کادر مجرب و محیط حرفه ‌ای نیاز دارند که همان کارگاه تابلو سازی است. در بخش بعدی به اهمیت داشتن کارگاه در صنعت تابلو سازی می ‌پردازیم.

چرا تابلو سازی به کارگاه نیاز دارد؟

همان‌طور که قبلا عنوان شد، صنعت تابلو سازی برای ساخت انواع تابلو به یک کارگاه بزرگ و مجهز نیاز دارد.‌ در ادامه به اهمیت کارگاه برای تابلو سازی اشاره می ‌کنیم.

ابعاد تابلوها

فعالیت تابلو سازی محدود به یک یا چند تابلو تبلیغاتی کوچک نیست. تمام افرادی که در این حرفه فعالیت می‌ کنند، خوب می ‌دانند که تابلوهای تبلیغاتی بنا به سفارش مشتری ابعاد مختلفی دارد که مطمئنا جهت ساخت آنهاا نیاز به یک فضای بزرگ است. حتی در برخی از مواقع شما باید سفارش چند مشتری را همزمان آماده کنید که در این چنین شرایطی تولید تابلو در دفتر کار یا مغازه امکان ‌پذیر نیست.

دستگاه های تابلو سازی

برای ساخت انواع تابلو تبلیغاتی نیاز به تجهیزات و ماشین‌ آلات مختلف است. برخی از آنها مانند دستگاه لیزر و دستگاه حروف‌ ساز تابلو چلنیوم ابعاد بزرگی دارند و فضای زیادی را اشغال می ‌کنند؛ از این ‌رو کارگاه تابلو سازی لازمه این حرفه است.

ابزارآلات تابلو سازی

برای ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی علاوه ‌‎بر ماشین ‌آلات به یک سری ابزارآلات از جمله دریل، سنگ فرز، نردبان و غیره نیاز است که تمام آنها باید در یک محیط بزرگ و مجهز که همان کارگاه است قرار بگیرند.

نیروی انسانی

تابلو سازی‌ها از کادری مجرب و حرفه‌ ای تشکیل شده‌ اند که جهت ساخت انواع تابلو به یک مکان بزرگ نیاز دارند تا بتوانند با سرعت بیشتری مشغول به فعالیت شوند. همچنین تابلو سازی ‌های بزرگ معمولا دارای نیروی کار بیشتری هستند تا بتوانند تمام سفارشات را به موقع آماده کنند و تحویل بدهند؛ از این رو کارگاه تابلو سازی یک مکان عالی برای فعالیت کارکنان و آماده سازی انواع تابلوهای تبلیغاتی است.


برآورد هزینه تابلو تبلیغاتی

عوامل مختلفی بر قیمت تابلو تبلیغاتی تاثیرگذار هستند که می‌ توان به متر محیط، قطر قلم، متریال مورد استفاده و طراحی تابلو اشاره کرد. محاسبه و برآورد هزینه انواع تابلو در کارگاه تابلو سازی، بهینه تر و هدفمند تر صورت می‌ گیرد.

دریافت سفارش

کارگاه تابلو سازی علاوه ‌بر مکانی برای ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی، محیطی فنی جهت سفارش و پاسخ به مشتریان نیز محسوب می ‌شود. کارفرمایان و مشتریان معمولا برای سفارش تابلو مورد نظر ترجیح می‌ دهند که حضوری با کارشناسان تابلو سازی در کارگاه تابلو سازی صحبت کنند.

ویژگی های کارگاه تابلوسازی حرفه‌ ای

ویژگی های کارگاه تابلوسازی حرفه‌ ای


افرادی که در صنعت تابلو سازی فعالیت می‌ کنند، به تجهیزات و ماشین ‌آلات مخصوص و همچنین کارگاهی جهت طراحی و ساخت انواع تابلو تبلیغاتی نیاز دارند. کارگاه تابلو سازی باید دارای مشخصات و ویژگی‌های باشد تا کارکنان بتوانند خدمات باکیفیت ‌تری را به مشتریان ارائه دهند که در ادامه به آنها اشاره می ‌کنیم.

متراژ کافی

کارگاه تابلو سازی باید از متراژ کافی برخوردار باشد تا تمام کارکنان بتوانند در آن به ‌راحتی فعالیت کنند؛ به ‌طور مثال زمانی که تعداد سفارشات بالا باشد، نبود فضای کافی مطمئنا به یک مشکل بزرگ تبدیل می ‌شود. همچنین متراژ کارگاه باید به‌ گونه‌ ای باشد که تمام تجهیزات تابلو سازی در آن جاسازی شوند.

داشتن فضاهای متعدد

توجه داشته باشید کارگاه تابلو سازی علاوه‌ بر داشتن متراژ کافی برای فعالیت تمام کارکنان، باید دارای بخش‌های مختلف از جمله انبار، اتاق مدیریت، اتاق حسابداری، اتاق رنگ کاری، بخش فروش وغیره باشد.

ایمنی بالا

کارگاه تابلو سازی حرفه‌ ای باید دارای تجهیزات ایمنی مثل کپسول آتش‌ نشانی، آژیر هشدار، جعبه کمک ‌های اولیه و غیره باشد تا در صورت نیاز کارکنان بتوانند به سرعت به آنها دسترسی داشته باشند. همچنین جهت افزایش ایمنی کارکنان در حین کار، باید دست ‌کش، کلاه، کفش کار و غیره نیز در کارگاه وجود داشته باشد.

عوامل مهم بر رضایت مشتریان از یک کارگاه تابلو سازی

هدف تمام کارگاه ‌های تابلو سازی، ارائه خدمات باکیفیت جهت جلب رضایت مشتریان است. البته برخی از کارگاه ‌ها برای اینکه بتوانند خود را از سایر رقبا متمایز نشان دهند و در نتیجه مشتریان بیشتری را به سمت خودشان جذب کنند، عوامل و دستورالعمل‌های خاصی را رعایت می‌کنند که می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از تجهیزات بروز

استفاده از ماشین ‌آلات و تجهیزات پیشرفته تاثیر بسیاری در کیفیت ساخت انواع تابلو و در نتیجه رضایت مشتریان دارد. کارگاه تابلو سازی مجهز به ماشین‌ آلات پیشرفته دیگر محدودیتی در ساخت انواع تابلو تبلیغاتی ندارند و می ‌توانند پاسخگویی نیاز تمام مشتریان باشند.

ارائه محصولات باکیفیت

استفاده از متریال با کیفیت علاوه‌ بر اینکه باعث ماندگاری و دوام بالای تابلوهای تبلیغاتی می ‌شود، موجب افزایش رضایت مشتریان نیز می ‌گردد. مطمئنا کارگاه‌ های تابلو سازی که از متریال و مواد باکیفیت و درجه ‌یک در تولید تابلوها استفاده می‌ کنند، کم‌ ترین میزان شکایت را از مشتریان خواهند داشت.

سرعت بالا و تحویل به موقع سفارش

استفاده از کادری مجرب و با تجربه و همچنین به‌ کارگیری ماشین ‌آلات پیشرفته، تاثیر زیادی در سرعت بالای ساخت انواع تابلو و تحویل به موقع سفارشات دارد. آماده‌ سازی سفارش‌ ها در کوتاه‌ ترین زمان، یکی‌ دیگر از عوامل مهم در افزایش رضایت مشتریان است.

کارگاه گروه تابلوسازی نوین لایت

کارگاه گروه تابلوسازی نوین لایت


همان‌طور که اشاره کردیم، در صنف تابلو سازی داشتن یک کارگاه مجهز و حرفه‌ ای تاثیر بسیاری در کیفیت خدمات و محصولات دارد. گروه تابلو سازی نوین لایت متشکل از نیروی های متخصص و مجرب و هممچنین استفاده از تجهیزات پیشرفته در یک کارگاه بزرگ و حرفه ‌ای، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی است. این مجموعه به‌عنوان یکی از بزرگ ‌ترین و مجهزترین کارگاه تابلو سازی در زمینه تولید انواع تابلو چلنیوم، تابلو نئون، تابلو کامپوزیت، تابلو لایت باکس و ... فعالیت می‌ کند. جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت انواع تابلوها به آدرس اینترنتی https://novinlight.com مراجعه کرده و از طریق راه‌ های ارتباطی با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی کنند.

کد خبر: ۱۶۱٬۶۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha