۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
ریزش قیمت سولانا ادامه خواهد داشت| چشم انداز قیمت روشن نیست
تحلیل بازار رمزارزها؛

ریزش قیمت سولانا ادامه خواهد داشت| چشم انداز قیمت روشن نیست

با آغاز ریزش مجدد بازار رمزارزها از روز دوشنبه، قیمت سولانا نیز به مرحله افزایش قیمت خود که بیش از یک ماه ادامه داشت، پایان داد.

به گزارش بازار، با آغاز ریزش مجدد بازار رمزارزها از روز دوشنبه، قیمت سولانا نیز به مرحله افزایش قیمت خود که بیش از یک ماه ادامه داشت، پایان داد. افزایش ناگهانی فشار فروش طی سه روز گذشته، باعث شکست قیمت شده و نشان دهنده احتمال نزول بیشتر قیمت است.

قیمت سولانا در ۱۱ ژوئیه از ساختار مثلث متقارن تشکیل شده خود عبور کرد. همانطور که در نمودار زیر ملاحظه می فرمایید، این ساختار فنی شامل سه اوج و دو کف پایین تر است که هنگام اتصال با خطوط روند، یک مثلث متقارن را تشکیل می دهد.

ریزش قیمت سولانا ادامه خواهد داشت| چشم انداز قیمت روشن نیست

در صورت ادامه روند نزولی و از دست رفتن مقاومت هفتگی ۲۴.۵۲ دلار، احتمال ریزش قیمت تا ۲۱.۲۵ دلار وجود دارد. همچنین نخستین نقطه مقاومت هفتگی سولانا روی نقطه ۴۷.۴۳ دلار قرار دارد. در صورت رشد قیمت بیت کوین در بازار و متعاقبا، حرکت سولانا به سمت اهداف صعودی، می توان انتظار پیشرفت قیمت را برای این رمزارز تصور کرد.

در صورت عبور سولانا از مقاومت مذکور، نقطه مقاومت بعدی روی ۷۷.۶۶ دلار قرار دارد که در حال حاضر، رسیدن سولانا به این نقطه با توجه به شرایط موجود در بازار بسیار اندک است.

لازم به ذکر است، انتشار آمار اقتصادی جدید آلمان و فرانسه در روز دوشنبه که نشانگر کاهش رشد اقتصادی و همچنین دست نیافتن بانک مرکزی اروپا به روند نرخ تورم پیش بینی شده برای ماه جولای، منجر به ایجاد شوک شدید علیه بازار دارایی های ریسک پذیر همچون ارزهای دیجیتال شده است.

کد خبر: ۱۶۱٬۵۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha