۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
فروشگاه پیشرو تراک معتبرترین مرکز فروش قطعات لیفتراک، لیفتراک نو و کارکرده

فروشگاه پیشرو تراک معتبرترین مرکز فروش قطعات لیفتراک، لیفتراک نو و کارکرده

امروزه انتخاب بهترین و معتبرترین مرکز فروش لیفتراک کار ساده ای نیست.

به گزارش بازار، امروزه انتخاب بهترین و معتبرترین مرکز فروش لیفتراک کار ساده ای نیست. متأسفانه، بسیاری از فروشندگان و تامین کنندگان قطعات لیفتراک بیشتر به سود خود اهمیت می دهند تا ایجاد روابط قوی با مردم و مشتریان. به همین دلیل است که ما راهنمای خرید لیفتراک و قطعات لیفتراک را گردآوری نموده ایم تا به شما به عنوان یک مصرف کننده کمک کنیم تا در دنیای لیفتراک پیمایش کنید و بهترین تصمیم را در انتخاب بهترین مرکز فروش لیفتراک و قطعات لیفتراک بگیرید.

اکنون، بیایید به متداول ترین سؤالات توسط افرادی که به تجهیزات انبارداری و لیفتراک نیاز دارند نگاهی بیندازیم. در ابتدا به این نکته توجه داشته باشید که استاندارد صنعت این است که اگر ساعات استفاده از لیفتراک در روز بسیار بالا باشد بهتر است یک دستگاه لیفتراک صفر خریداری نمایید، ولی اگر استفاده از لیفتراک ۲ ساعت در روز یا کمتر باشد، می توان یک لیفتراک کارکرده با کیفیت را در نظر گرفت.

  1. چگونه بفهمم که بهتر است لیفتراک بخریم یا اجاره نماییم؟

این نکته تا حدودی بدیهی به نظر می رسد، اما مواردی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. اگر در صنعت شما لیفتراک کاربرد زیادی ندارد و برای یک نیاز کوتاه مدت می خواهید و همچنین در صورتی که امکان دارد نیاز شما تا سال آینده تغییر کند پیشنهاد ما این است که لیفتراک مورد نیازتان را اجاره کنید. اجاره همچنین می تواند زمانی مفید باشد که در تصمیم گیری برای خرید لیفتراک مشکل دارید. این کار به شما فرصتی می دهد تا یک برند لیفتراک با ظرفیت خاص را آزمایش نمایید، و این امر به تصمیم گیری درست شما بسیار کمک می کند. از سوی دیگر در صورت نیاز بلند مدت مداوم لیفتراک در صنعت شما، خریدن لیفتراک بهترین گزینه خواهد بود.

برای انتخاب مرکز فروش لیفتراک و لوازم یدکی لیفتراک می توانید با کارشناسان با ۵۵۴۰۱۳۱۸-۰۲۱ تماس بگیرید.

  1. بهترین مرکز فروش لیفتراک و قطعات لیفتراک در تهران کجاست؟

آیا می دانید بهترین مرکز فروش لیفتراک و قطعات لیفتراک در تهران کجاست؟ برای پیدا کردن یک مرکز معتبر در زمینه فروش لوازم یدکی لیفتراک لازم است تا فاکتور های متعددی را مورد بررسی قرار دهید. در ادامه همراه ما باشید تا در خصوص فروش لیفتراک در تهران اطلاعات بیشتری به دست آورید.

قبل از انجام هر کاری، در منطقه خود به دنبال فروشندگان معتبر و نمایندگی های فروش قطعات لیفتراک بگردید. باید به این نکته توجه داشته باشید که در زمان خرید قطعات لیفتراک مورد نیاز خود مانند هر خرید بزرگ دیگری هزینه ارسال قطعات در هنگام تحویل، از شما دریافت می شود. بنابراین به منظور صرفه جویی در هزینه ها، ابتدا مناطق اطراف خود را که تامین کننده قطعات لیفتراک هستند بررسی نمایید. این کار می تواند به سادگی رفتن به گوگل و تایپ کردن، نمایندگی های معتبر قطعات لیفتراک در نزدیکی شما باشد. به وب سایت های فروشنده نگاه کنید و با بررسی وب سایت آنها هم از اعتبار فروشگاه اطمینان حاصل خواهید کرد و هم قادر خواهید بود لوازم یدکی مناسب لیفتراک خود را با استفاده از اطلاعات داخل سایت خریداری نمایید.

هنگام خرید لیفتراک دست دوم به چه نکاتی توجه کنیم

دانستن زمان خرید یک لیفتراک کارکرده آسان است، اما فهمیدن اینکه چگونه یک لیفتراک را بازرسی کنید می تواند دشوار باشد، به خصوص اگر دانش کمی در مورد قطعاتی که بیشترین کاربرد را در لیفتراک و همچنین قیمت بالاتری نسبت به برخی دیگر از لوازم یدکی لیفتراک دارند داشته باشید. برخی از نکاتی که در این مقاله عنوان می کنیم به شما کمک می کند تا یک انتخاب خوب داشته باشید.

  • چنگک های لیفتراک را بررسی نمایید

هنگام بازرسی یک لیفتراک به دنبال ترک، خمیدگی یا هر نشانه دیگری از سایش باشید. ترک ها نگران کننده ترین امر در هنگام خرید لیفتراک خواهند بود زیرا نشانه های اولیه ای هستند که به زودی چنگال های شما نیاز به تعویض دارند. نکته ای که گاهی فراموش می شود پاشنه تیغه چنگک لیفتراک می باشد، به ضخامت آن دقت کنید. اگر پشت تیغه با ضخامت ساقه چنگک عمودی مطابقت نداشته باشد، چنگک های لیفتراک مورد نظر فرسوده شده اند.

  • به دنبال شکاف در زنجیر بالابر باشید

در حالی که به سمت بالا حرکت می کنید، در امتداد دکل به دنبال هرگونه ترک یا خوردگی باشید. یک ترک کوچک بر یکپارچگی ساختاری دکل تأثیر می گذارد. هنگامی که به وسط دکل نگاه می کنید، باید زنجیر بالابر را برای هرگونه پیوند گم شده یا خورده شده مورد بررسی قرار دهید.

  • چگونه دکل لیفتراک به آرامی کار می کند

از فروشنده بخواهید چنگک ها را به اندازه کافی بالا بیاورد تا دکل دوم یا سوم را گسترش دهد. هرگونه نشانه ای از توقف در فرآیند به این معنی است که یا زنجیره پیوند نیاز به تعمیر دارد، یا غلطک های دکل لیفتراک فرسوده شده اند یا غلطک های دکل روغن کاری نشده اند و به خوبی نگهداری نشده اند. اگر غلطک‌ های دکل لیفتراک فرسوده شوند، به شکل کج (بیضی) خواهند بود و یک چرخ کاملاً گرد نیستند.

  • به لاستیک لیفتراک توجه نمایید

به دنبال هر نشانه ای از بریدگی و پوسیدگی در لاستیک لیفتراک باشید. یکی دیگر از نشانه ها که نشان می دهد لاستیک لیفتراک در حالت افت هستند، زمانی است که آج آن پایین است یا وجود ندارد. اولین منطقه ای که باید به آن توجه نمایید خط سایش یا خط ایمنی لاستیک ها می باشد. اگر لاستیک از این خط گذشته است یا نزدیک به آن است، لاستیک لیفتراک نیاز به تعویض دارند. همچنین اگر خط سایش وجود ندارد، به حروف روی دیواره جانبی لاستیک توجه کنید. پس از رسیدن فرسودگی به بالای حروف، لاستیک لیفتراک باید تعویض شود.

فروشگاه پیشرو تراک معتبرترین مرکز فروش قطعات لیفتراک، لیفتراک نو و کارکرده

  • عمر باقی مانده باتری لیفتراک را بررسی نمایید

متأسفانه تعداد ساعات استفاده از باتری لیفتراک ردیابی نمی شود. با این حال، یک بررسی سریع این است که از فروشنده بپرسید این دستگاه لیفتراک در چند شیفت و برای چند سال استفاده شده است. یک باتری معمولی در یک شیفت کاری حدود ۵ سال دوام می آورد. بنابراین، اگر باتری لیفتراک در دو شیفت بوده و یک ساله باشد، در نتیجه حدود ۲ تا ۳ سال دیگر از عمر آن باتری باقی مانده است. نکته دیگری که باید بررسی شود، خوردگی اسیدی خارجی است (برای باتری های اسید سرب).

  • بررسی موتور لیفتراک

پس از اینکه با لیفتراک برای چند دقیقه کار کردید، محفظه موتور لیفتراک را باز کنید و به دنبال نشتی و هرگونه ترک بر روی شیلنگ ها باشید. برای بررسی روغن موتور لیفتراک، نشانگر را بیرون بیاورید، روغن کم ممکن است نشان دهنده نشتی باشد. مطمئن شوید که تسمه ها سفت و خوب روغن کاری شده اند. و ترمز و روغن گیربکس لیفتراک را نیز را چک کنید.

  • به دنبال نشتی باشید

مکان هایی که برای این امر باید مورد بررسی قرار دهید عبارتند از: سیلندرهای دکل و در امتداد دکل، و اطراف رادیاتور

  • توجه به نکات ایمنی لیفراک

مناطق مشترکی که می خواهید آزمایش کنید همگی در جهت ایمن نگه داشتن اپراتور طراحی شده اند. مطمئن شوید که بوق، کمربند ایمنی، تنظیمات صندلی، چراغ ها، ترمزها و اهرم ها همه به درستی کار می کنند. همچنین به قاب محافظ بالای سر نگاه کنید، اگر آسیبی به آن وارد شود، ایمنی اپراتور لیفتراک شما به خطر خواهد افتاد.

  • کیلومتر شمار لیفتراک را بررسی نمایید

قبل از انجام هر کاری، اطمینان داشته باشید که کیلومتر شمار لیفتراک ریست نشده است. ساده ترین راه برای بررسی این موضوع این است که به بدنه و میزان سایش قطعات لیفتراک اصلی نگاه کنید - اگر با ساعات کارکرد اعلام شده مطابقت نداشته باشند، به احتمال زیاد دوباره تنظیم شده است. در حالی که همه چیز تا به این مرحله از مقاله، با هدف بازرسی قطعات لیفتراک و قطعات اصلی هزینه محور یک لیفتراک انجام شده است، ساعت ها بیشترین بینش را در مورد مدت زمانی که می توانید از یک لیفتراک دست دوم انتظار داشته باشید را در اختیار شما قرار می دهد.

البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که، شما نمی توانید همه چیز را صرفاً بر اساس ساعات کارکرد لیفتراک بررسی کنید، پیشنهاد ما این است که به ۹ مورد دیگری که در این مقاله ذکر شده نیز نگاه کنید زیرا ممکن است لاستیک ها و یا دیگر قطعات لیفتراک هرگز تعویض نشده باشند.

اما، اگر این تجهیزات به طور متوسط بیش از ۲۰۰۰ ساعت در سال کارکرده باشند، فرسودگی و پارگی بیشتری خواهند داشت و این نکته نشان دهنده این است که باید کنار بروید و از خرید لیفتراک دست دوم صرف نظر کنید، مگر اینکه تعمیرات قابل توجه و قطعات لیفتراک، پس از فروش لیفتراک به خریدار تحویل داده شود.

نتیجه

در هنگام خرید لیفتراک دست دوم به نکات زیادی از جمله مواردی که ما در بالا ذکر کردیم توجه نمایید. همچنین در هنگام خرید لیفتراک دست دوم یک تکنسین با خود بیاورید تا عملکرد مکانیکی لیفتراک را بررسی نماید.

اما، مهمترین عناصری که باعث صرفه جویی هزاران نفر در هزینه و تعمیرات لیفتراک می شود عبارتند از:

تجهیزات و لوازم یدکی لیفتراک مورد نیاز خود را از یک فروشنده معتبر خریداری نمایید، نه حراج های آنلاین.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لیفتراک با برند های مختلف به آدرس سایت www.pishrotruck.com مراجعه نمایید.

۰۲۱-۵۵۴۰۱۳۱۸

۰۹۱۲۲۸۰۵۸۶۸ مقدم

فروشگاه پیشرو تراک معتبرترین مرکز فروش قطعات لیفتراک، لیفتراک نو و کارکرده

کد خبر: ۱۶۱٬۵۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha