۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
نظام پاداش برای جهش تولید در شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان اعمال می‌شود
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان:

نظام پاداش برای جهش تولید در شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان اعمال می‌شود

زاهدان - مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: نظام تشویق و پاداش به پیشنهادات عملی و کاربردی همکاران در حوزه تخصصی و فرابخشی با هدف جهش تولید در شرکت شهرک‌های صنعتی استان اعمال می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان، علیرضا راشکی اظهار داشت: تمامی پیشنهادات باید به دبیرخانه کارگروه جهش تولید ارجاع و پس از اولویت بندی در حوزه‌های تخصصی و تدوین ساختار شکست کار هر یک از پیشنهادات و تصویب در کارگروه مربوطه، نمودار گانت مرتبط با پیشنهادات مصوب طراحی و در مرحله بعد وارد فاز اجرایی شود.

وی گفت: همچنین تفویض اختیارها در حوزه های مختلف برای کوتاه شدن فرآیندها و تسریع کار ارباب رجوع و سرمایه گذاران باید مورد مطالعه قرار گیرد و پس از تایید در شورای معاونان و مدیران شرکت عملیاتی شود.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: مقرر شده در دومین نشست کارگروه جهش تولید که قرار است در نیمه اردیبهشت ماه برگزار شود در مورد پیشنهادات اجرایی  جهش تولید تصمیم گیری شود.

راشکی بیان کرد: هم اکنون ۵۰ پیشنهاد مختلف در حوزه صنایع کوچک علاوه بر پیشنهادات گسترده در خصوص تکمیل زیر ساخت ها به کارگروه جهش تولید از سوی کارکنان شرکت ارایه شده است.

کد خبر: ۱۶٬۱۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha