۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات تولیدی مشاغل خانگی و صنایع دستی در همدان راه اندازی شود
فرماندار همدان:

نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات تولیدی مشاغل خانگی و صنایع دستی در همدان راه اندازی شود

همدان - فرماندار همدان خواستار راه اندازی نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات تولیدی مشاغل خانگی و صنایع دستی در همدان شد و افزود: میراث فرهنگی با همکاری انجمن صنایع دستی در این زمینه اقدام کند.

به گزارش بازار؛ محمد علی محمدی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری همدان گفت: نمایشگاه مشاغل خانگی و صنایع دستی عرصه خوبی برای رصد توانمندیها، ‌ایجاد انگیزه برای فعالان، تسهیل در ارتباط با بازارهای هدف و در نهایت کمک‌ به افزایش اشتغالزایی در این بخش است.

وی خواستار راه اندازی نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات تولیدی مشاغل خانگی و صنایع دستی در همدان شد و افزود: میراث فرهنگی با همکاری انجمن صنایع دستی و با استفاده از همه ظرفیتها باید برای برگزاری این نمایشگاه اقدام کند.

فرماندار همدان با اشاره به گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی در میزان اجرای تعهد اشتغال سالجاری بر اساس گزارش سامانه رصد اشتغال کشور تاکید کرد: بدنبال آمار سازی نیستیم چون میزان بیکاری در شهرستان همدان خیلی بیشتر از تعهدی است که پیش بینی شده و لذا تحقق ۱۰۰ در صدی آمار اشتغال برای ما هیچ افتخاری ندارد.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی باید اشتغالزایی پایدار و امنیت شغلی را برای افراد بدنبال داشته باشد چون دنبال آمار نیستیم بلکه باید این آمار همراه با لیست مشخص افراد با شغل دایم، قابل اتکا و استناد باشد.

کد خبر: ۱۶۱٬۵۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha