۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
احتمال افزایش قیمت بیت کوین طی ساعات آتی| اهداف بعدی قیمت روی چه نقاطی قرار دارند؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال افزایش قیمت بیت کوین طی ساعات آتی| اهداف بعدی قیمت روی چه نقاطی قرار دارند؟

به نظر می رسد بیت کوین برای آزمایش مجدد محدوده SMA دویست هفته ای خود آماده بوده و پیش بینی می شود طی حرکتی صعودی، اقدام به آزمایش مجدد نقطه مقاومت ۲۲۵۵۹ دلاری خود نماید.

به گزارش بازار،شکست بیت کوین در عبور از مقاومت مهم ۲۱۲۰۰ دلار منجر به ریزش قیمت در روز دوشنبه به زیر سطح روانی ۲۰ هزار دلار شد.

با اینحال، قیمت بیت کوین در ۸ جولای از محدوده ۱۷۵۹۱ دلار به ۲۱۷۰۶ دلار رسید که نشان دهنده افزایش شدید فشار خرید است. این رالی فشار فروش را کاهش داده و منجر به ایجاد ثبات نسبی و قرار گرفتن قیمت در محدوده بالای ۲۰ هزار دلار شد.

اکنون به نظر می رسد بیت کوین برای آزمایش مجدد محدوده SMA دویست هفته ای خود آماده بوده و پیش بینی می شود طی حرکتی صعودی، اقدام به آزمایش مجدد نقطه مقاومت محدوده یاد شده روی ۲۲۵۵۹ دلار نماید.

احتمال افزایش قیمت بیت کوین طی ساعات آتی| اهداف بعدی قیمت روی چه نقاطی قرار دارند؟

در صورت موفقیت بیت کوین برای عبور از محدوده مهم مقاومت ۲۱۲۰۰ دلار، می توان انتظار داشت که این رمز ارز تا محدوده ۲۴۶۰۰ دلار فزایش قیمت را تجربه نماید.

اما در صورت عدم موفقیت روند فعلی آغاز شده برای عبور از مقاومت مذکور، پیش بینی هیا مربوط به ریزش سنگین ماه جولای توسط برخی از کارشناسان بازار می تواند عملیاتی شود که در اینصورت امکان ریزش قیمت تا محدوده ۱۷ هزار دلار وجور خواهد داشت.

با اینحال، باید در نظر داشت که دستکم طی ماه های اخیر، عوامل فاندامنتال بسیار کارکرد بهتری در تحلیل بازار رمزارزها به نسبت تحلیل تکنیکال داشته و لذا فاکتورهای دخیل در آن نیز می توانند تا حد زیادی در چگونگی ادامه روند حرکت قیمت بیت کوین موثر باشد.

به نظر می رسد شرایط فعلی اقتصادی ایجاد شده در اروپا و افت شاخص های تجاری آلمان فرانسه که روز گذشته اعلام شد، اندکی خوشبینی به آینده بازار رمزارزها را دستکم برای کوتاه مدت کاهش خواهد داد.

همچنین امکان اتخاذ اقدامات تهاجمی تر بانک مرکزی اروپا برای مقابله با تورم تشدید شده که رد صورت تصویب نرخ بهره بانکی بالاتر، باید شاهد افت تقریبی بازارهای مالی ریسک پذیر مانند بازار رمزارزها باشیم.

کد خبر: ۱۶۱٬۴۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha