۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
خط تولید شیر خشک در ارومیه راه اندازی می‌شود
مدیر عامل شرکت پگاه آذربایجان غربی:

خط تولید شیر خشک در ارومیه راه اندازی می‌شود

ارومیه– مدیرعامل شرکت پگاه آذربایجان غربی از راه اندازی خط تولید شیرخشک در ارومیه طی سالجاری خبر داد.

فضل الله قریشی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه خط تولید شیر خشک با ظرفیت تولید ساعتی ۱۰۰تن شیر خشک و سرمایه گذاری ۵۰میلیارد تومان تا ۵ ماه آینده افتتاح می شود، ادامه داد: این واحد تولیدی با سابقه ۴۵ سال تولید انواع محصولات لبنی است که به عنوان یکی از کارخانه‌های پیشرفته و با تجهیزات روز جهان مطرح است.

وی با اشاره به اینکه شرکت پگاه ارومیه ۴۵سال سابقه تولید و فرآوری محصولات لبنی را دارد، تصریح کرد: این شرکت روزانه ظرفیت دریافت ۶۰۰تن شیر و فرآوری ۴۵۰تن محصول را دارد.

قریشی با تاکید به اینکه در این کارخانه ۱۰۰نوع محصول تولید می شود، اظهار کرد: ماهیانه ۴۰۰ الی ۵۰۰تن صادرات به کردستان عراق داریم، بزودی با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، صادرات محصولات به کشورهای اوراسیا نیز فعال خواهدشد.

وی افزود: در سال گذشته بطور میانگین روزانه ۲۰۰ تن شیر در این واحد دریافت و ۱۵۰ تن نیز فراوری شد و تنها واحد تولیدی پگاه در کشور لقب گرفت که آبمیوه را در بین محصولات تولیدی خود داشت.

مدیرعامل شرکت پگاه آذربایجان‌غربی اضافه کرد: ۳ خط تولیدی جدید شیر خشک، خط تولید کره و خط تولید پنیر پیتزا نیز امسال در این واحد راه‌اندازی خواهدشد و به این ترتیب برای ۴۰ نفر اشتغالزایی صورت خواهد گرفت.

قریشی ادامه داد: با افتتاح خطوط جدید میزان تولید دوبرابر خواهد شد و دغدغه مسئولین که عدم فروش شیر خام دامداران است رفع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی گفت: این شرکت جزو واحدهای نمونه و موفق کشوری در حوزه لبنیات است که با آخرین صنعت تکنولوژی و تنوع ۱۰۰ نوع جنس فعالیت می کند.

کد خبر: ۱۶۱٬۳۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha