۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
۷ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی خراسان جنوبی مصرف شد
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی:

۷ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی خراسان جنوبی مصرف شد

بیرجند- مردانی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری هفت میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر سوخت در بخش کشاورزی استان مصرف شده است.

قربانعلی مردانی در گفت و گو با بازار بیان کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری هفت میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر سوخت کشاورزی در استان مصرف شده است.

وی با بیان اینکه این میزان نسبت به مدت مشابه شال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است، افزود: این میزان سوخت بین واحدهای مختلف کشاورزی شامل انواع ماشین آلات، گلخانه ها، دامداری‌ها و مرغداری‌ها توزیع شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح هایی برای مدیریت مصرف سوخت، اظهار کرد: باتوجه به عملیات کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی و نیاز به نیروی محرکه و با توجه به تنوع ماشین آلات در بخش‌های مختلف کشاورزی و دامی، میزان سوخت مورد نیاز آن‌ها از سوی سازمان جهادکشاورزی تعیین و به وسیله شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارسال می‌شود.

مردانی با اشاره به طرح ساماندهی پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی، بیان کرد: اجرای این طرح در این منطقه به صورت کامل و موفق صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی با بیان اینکه سنددار کردن ماشین‌آلات کشاورزی سبب هویت‌دار کردن آن می‌شود گفت: سهولت در صدور کارت سوخت، برخورداری از هویت و سنددار شدن ماشین آلات کشاورزی و همچنین جلوگیری از سرقت این وسایل از مزیت‌های این طرح خواهد بود.

کد خبر: ۱۶۱٬۳۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha