۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
۳۵۰ میلیارد تومان از محل فرار مالیاتی در زنجان وصول شد
مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان:

۳۵۰ میلیارد تومان از محل فرار مالیاتی در زنجان وصول شد

زنجان- شکوری، مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان،از وصول ۳۵۰ میلیارد تومان از محل فرار مالیاتی در استان زنجان خبر داد و گفت: خوشبختانه در زنجان شرکتی نیست که فعال باشد و مالیات ندهد.

فیروز شکوری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در نظام‌های اقتصادی مختلف در دنیا، نحوه اخذ مالیات و نرخ مالیات، تعیین‌کننده فلسفه مالیات در آنجا است،گفت: دولت برای جبران هزینه‌های خود یا باید نفت بفروشد یا مالیات بگیرد.

وی اظهار کرد: :مالیات یا مستقیم و به ازای درآمد افراد بوده و یا غیرمستقیم در قالب اعمال آن بر روی کالاها و خدمات است.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: هر شهروند در ازای خدماتی بهداشتی و شهری که دریافت می‌کند باید مالیات بپردازد و برای پرداخت بهتر مالیات باید به سمتی برویم که این فرهنگ در سطح کشور جاسازی شود.

شکوری از وصول ۳۵۰ میلیارد تومان از محل فرار مالیاتی در استان خبر داد و گفت: خوشبختانه در زنجان شرکتی نیست که فعال باشد و مالیات ندهد.

وی از صدور ۹ هزار و ۵۸ فقره گواهی برای اصناف خبر داد و ابراز کرد: همچنین ۱۷ هزار مودی جدید مالیاتی هم در استان شناسایی شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان،از معامله ۲۳ هزار ملک در استان طی سال گذشته خبر داد و تاکید کرد: ما راضی به جریمه شدن مردم نیستیم.

شکوری ابراز داشت: ۹۷ درصد از درآمدهای استان توسط مالیات تأمین می‌شود و در این راستا رابطه ۶۲۳ میلیارد تومان به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پرداخت شده است و حتی به حساب عشایر نیز از محل مالیات پرداخت شده است.

کد خبر: ۱۶۱٬۳۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha