۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱
یارانه معیشتی از ساعت ۲۴ امشب قابل برداشت است

یارانه معیشتی از ساعت ۲۴ امشب قابل برداشت است

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: یارانه معیشتی سه‌ شنبه بیست‌ و یکم تیرماه واریز می‌شود.

به گزارش بازار، طیبه حسینی اعلام کرد: مرحله ۱۳۷ یارانه کمک معیشتی مربوط به تیرماه سال ۱۴۰۱ از ساعت ۲۴ امشب ۲۰ تیرماه برای افرادی که واجد دریافت یارانه هستند، قابل برداشت خواهد بود.

وی افزود: کلیه سرپرستان خانواری که جزء دهک اول تا سوم هستند مبلغ یارانه دریافتی آن ها به ازای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان و سرپرستان خانواری که در دهک چهارم تا نهم قرار دارند مبلغ یارانه پرداختی به ازای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.

حسینی گفت : واریز یارانه به حساب متقاضیان بازبینی به دهک بندی که در سامانه حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست بازبینی خودشان را ثبت کرده بودند و از طرف وزارت مطبوع جزء دهک یک تا نه شناخته شده بودند، امشب به حساب شان واریز خواهد شد.

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد : کلیه افرادی که در زمره ثبت نام شدگان جدید و جزء جاماندگان بودند، توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آزمون وسع شان انجام شده و دهک های درآمدی شان مشخص شده است و افرادی که در دهک های درآمدی یک تا ۹ قرار گرفتند تا پایان هفته یارانه تیرماه شان به اضافه معوقات اردیبهشت و خردادماه به حساب شان واریز خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین افرادی که متقاضی بازبینی در دهک بندی خود بوده اند معوقات اردیبهشت و خردادشان را خواهند گرفت.

حسینی اضافه کرد : بررسی ثبت نام کنندگان جدیدی که تا پایان ۱۵ خرداد که آزمون وسع شان انجام شده، مورد بررسی قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۶۱٬۳۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha