۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
 ۵۰ هزار چاه بدون پروانه در مازندران وجود دارد
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی مازندران - ساری:

۵۰ هزار چاه بدون پروانه در مازندران وجود دارد

ساری - مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مازندران - ساری شمار چاه های غیرمجاز و بدون پروانه کشاورزی در استان را بیش از ۵۰ هزار فقره بیان کرد و گفت: برای تامین سوخت باید نسبت به دریافت پروانه اقدام شود.

سبحان رجب پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به آغاز فصل کشاورزی و شالیکاری در استان، وجود چاه های غیرمجاز کشاورزی را از جمله مشکلات فراروی سوخت رسانی به کشاورزان بیان کرد و گفت: بیش از ۵۰ هزار فقره چاه غیرمجاز و بدون پروانه در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه به رغم شیوع کرونا هیچ خللی در سوخت رسانی به مناطق کوهستانی و بالادست ایجاد نشده است و جایگاه های عرضه سوخت نیز فعالیت دارند، افزود: با توجه به شروع فصل کشاورزی برای تامین سوخت کشاورزی نیز آمادگی لازم در مجموعه وجود دارد.

وی به افزایش ذخایر سوخت و فرآورده های نفتی اشاره کرد و گفت: با توجه به شروع فصل کشت و کار کشاورزی، کشاورزان برای دریافت سوخت باید در سامانه ثبت نام کنند تا سوخت به موقع بین آنان توزیع شود.

رجب پور درباره چاه های غیرمجاز کشاورزی با اظهار اینکه باید مجوزهای لازم دریافت شود، گفت: برای توزیع سوخت باید دستگاه های متولی نظیر جهاد کشاورزی و آب منطقه ای تایید داشته باشند.

مازندران ۲۱۴ هزار هکتار شالیزار دارد و با توجه به آبیاری این شالیزارها توسط چاه های کشاورزی، تامین سوخت مورد نیاز از مهمترین دغدغه های کشاورزان به شمار می رود.

کد خبر: ۱۶٬۱۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سوخت چاه IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
      0 0
      ماچاهمون مال سی سال پیشه ولی برای سوخت اقدام کردیم جواب درستی به مانمیدن هفت هکتارزمین خالی افتاده ده نفرازنون خوردن افتادن.بهشهر .چون پروانه نداره چاهمون ولی نمیگن چکارکنیم.خاهشا کمکمون کنید.