۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
راه حل مقابله با پرداخت حقوق‌های نجومی، شفاف‌سازی است
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

راه حل مقابله با پرداخت حقوق‌های نجومی، شفاف‌سازی است

لاهوتی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: اصلاح قانون مجوز پرداخت حقوق ۵۰میلیونی دیگر به عمر این مجلس نمی‌رسد اما راه مقابله با دریافت حقوق‌های نجومی تنها شفاف‌سازی است زیرا با انجام هر اقدامی برای ایجاد عدالت باز ابهاماتی وجود دارد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مهرداد بائوج لاهوتی، با اشاره به اظهارات رئیس دیوان محاسبات درباره وجود تعدادی قوانین که به موجب آنها در سال ۹۹ برخی حقوق ۵۰ میلیونی دریافت خواهند کرد، گفت: عادل آذر از مجلس خواست تا این قانون را اصلاح کنند زیرا براساس آن برخی دریافتی‌ها مانند حق مسکن در میزان دریافتی حقوق لحاظ نشده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: نمایندگان مجلس سقف دریافت حقوق‌ها را تعیین کرده‌اند تا دیگر کسی حقوق نجومی نگیرد اما با وجود اضافه شدن برخی ارقام مانند میزان حق مسکن حقوق‌ها از سقف مشخص بالاتر می‌رود و بنابراین باید قانون اصلاح شود.

وی تاکید کرد: دیوان محاسبات از مجلس خواسته تا موضوع دریافتی حقوق‌ها را شفاف کند و بگوید میزان پایه حقوق به همراه دریافتی‌های دیگر برای حق مسکن، اولاد، کارانه و ... چه میزان باشد تا نجومی محسوب نشود.

لاهوتی با اشاره به فرارسیدن پایان دوره دهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اصلاح این قانون دیگر به این مجلس نمی‌رسد اما راه مقابله با دریافت حقوق‌های نجومی شفاف‌سازی است زیرا هر اقدامی هم که برای ایجاد عدالت در پرداختی‌ها انجام شود باز ابهاماتی وجود خواهد داشت.

کد خبر: ۱۶٬۱۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha