۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
احتمال صعود ۴۰ درصدی قیمت لونا ۲ | قیمت تا چه سطحی بالا خواهد رفت؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال صعود ۴۰ درصدی قیمت لونا ۲ | قیمت تا چه سطحی بالا خواهد رفت؟

الگوی قیمت لونا پس از مدت ها وقفه و پیشرفت نه چندان چشمگیر، تشکیل یک ساختار معکوس را نشان می دهد که می تواند آغازگر یک حرکت صعودی قوی باشد.

به گزارش بازار، الگوی قیمت لونا پس از مدت ها وقفه و پیشرفت نه چندان چشمگیر، تشکیل یک ساختار معکوس را نشان می دهد که می تواند آغازگر یک حرکت صعودی قوی باشد. با اینحال، سرمایه گذاران باید توجه دقیقی به سطح حمایت فوری لونا نیز به صورت همزمان داشته باشند؛ چراکه که شکست این حمایت می تواند منجر به افت بیشتر قیمت شود.

قیمت لونا پس از سقوط ۸۹ درصدی از ۳۱ می، در ۸ ژوئن به ۱.۹۴ دلار رسید. ساختار فنی نمودار قیمت این رمزارز، شامل سه نوسان متمایز است که قسمت مرکزی عمیق تر از بقیه است. نقاط نوسان اول و سوم نیز تقریبا در امتداد یک خط روند قرار دارند.

با این حال، در برخی موارد، سومین نوسان کف بالاتر از نوسان اول تشکیل می‌دهد. این ساختار می تواند یک اوج گیری سریع و چشمگیر قیمت به نفع گاوها را ایجاد نماید.

در مورد ترا نیز باید گفت که اکنون با گذشت نزدیک به دو ماه از توزیع توکن لونا ۲ به عنوان غرامت به سرمایه گذاران، اکنون به نظر می رسد فروشندگانی که تاکنون قصد خارج شدن از سرمایه گذاری بر روی این رمزارز را داشته اند، ارزهای خود را فروخته و ارزهای فعلی در دست سرمالیه گذاران واقعی است که این موضوع فشار فروش لونا را کاهش می دهد.

احتمال صعود ۴۰ درصدی قیمت لونا ۲ | قیمت تا چه سطحی بالا خواهد رفت؟

در ادامه، سرمایه گذاران می توانند انتظار رشد ۴۰ درصدی تا ۲.۸۰ دلار را داشته باشند که هدف اولیه قیمت لونا است. اگر قیمت از این مقاومت به سطح حمایت بازگردد، رالی بعدی قیمت ممکن است از ۴۰% تا ۷۰% با هدف ۳.۵۱ دلار گسترش یابد.

از سوی دیگر، اگر قیمت لونا نتواند به سمت بالاتر حرکت کرده و شروع به کاهش کند، نشان دهنده عدم کنترل بازار توسط خریداران است. در چنین حالتی، توجه داشه باشید که اگر قیمت لونا یک کندل چهار ساعته را زیر سطح حمایت ۱.۹۴ دلاری ایجاد کند، الگوی سه کفی فعلی را ابطال خواهد کرد که قیمت ممکن است ۱۷ درصد کاهش یافته و سطح پشتیبانی ۱.۶۰ دلار را دوباره آزمایش کند.

کد خبر: ۱۶۱٬۱۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha