۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
با استفاده از ظرفیت‌های موجود، همکاری‌ها گسترش می‌یابد
مدیرعامل بانک رفاه کارگران:

با استفاده از ظرفیت‌های موجود، همکاری‌ها گسترش می‌یابد

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: زمینه و بستر همکاری‌های متقابل با شرکت پتروشیمی جم فراهم شده است و با استفاده از ظرفیت‌های موجود می توانیم دامنه این همکاری ها را گسترش دهیم.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل للـه‌گانی در دیدار با مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم با بیان این مطلب گفت: با افزایش سرمایه بانک در سال گذشته، اکنون جزو بانک های برتر در این حوزه هستیم و با رفع محدودیت های قانونی، زمینه ارائه خدمات مطلوب به شرکت های اقتصادی بزرگ همچون پتروشیمی جم فراهم شده است و ما می توانیم به شرکت های مطرح کشور در حوزه انرژی، خدمات مطلوب و مناسبی ارائه دهیم.

وی افزود: بانک رفاه کارگران با سهامی که از طریق سازمان تأمین اجتماعی به آن واگذار شده است، در حوزه انرژی کشور حضور دارد و علاوه بر سهامداری شرکت هایی همچون پتروشیمی امیرکبیر، آمادگی خدمت رسانی بهتر و گسترده تر را به شرکت پتروشیمی جم دارد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران تصریح کرد: با ایجاد زیرساخت های قوی در حوزه فناوری اطلاعات، سرمایه و خدمات ریالی و ارزی، زمینه حضور گسترده تر بانک در همراهی و همکاری با شرکت های تولیدی و اقتصادی کشور به وجود آمده است تا بتواند سهم خود را در توسعه و آبادانی کشور ایفا کند.

لله گانی خاطرنشان ساخت: صرافی بانک رفاه کارگران یکی از صرافی های برتر شبکه بانکی است و آمادگی ارائه خدمات ارزی مناسب به شرکت پتروشیمی جم و شرکت های زیرمجموعه را دارد. وی اظهار داشت: علاوه بر پرداخت تسهیلات، انواع ضمانت نامه و LC داخلی و خارجی، از دیگر خدماتی است که بانک می تواند به شرکت پتروشیمی جم ارائه دهد.

لله گانی ادامه داد: مشارکت در پروژه ها و طرح های شرکت پتروشیمی جم و استفاده از اوراق گام و گواهی سپرده خاص برای سرمایه گذاری در پروژه های این شرکت، از دیگر زمینه های همکاری هاست. لله گانی در پایان اظهار امیدواری کرد: با توجه به مشترکاتی که از نظر سهامداری بین بانک و شرکت پتروشیمی جم وجود دارد، دامنه همکاری ها بیش از پیش گسترش پیدا کند.

در ادامه این جلسه، مهندس قنبریان، مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم با ارائه گزارشی از فعالیت های آن گفت: این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای تولید الفین در جهان است که عمدتا به منظور تولید الفین ها و پلی اتیلن های سبک خطی و سنگین در سال ۷۹ توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران تاسیس شده که توانسته سهم خود را در بازارهای منطقه و جهان کسب و مورد توجه بازیگران اصلی صنعت پتروشیمی قرار گیرد. مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم افزود: این شرکت و بانک رفاه کارگران هر دو عضو یک خانواده اند و هر دو در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشغول خدمت رسانی هستند. بنابراین، افزایش همکاری های متقابل به نفع طرفین است. وی افزود: شرکت پتروشیمی جم، بانک رفاه کارگران را در مجموعه ای با اهداف مشترک می داند که تلاش می کند با تعامل بیشتر، سود و منفت حاصل از این همکاری ها به مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برسد. مهندس قنبریان ضمن قدردانی از خدمات بانک رفاه کارگران، از پیشنهاد مشارکت مدیرعامل بانک در طرح ها و پروژه های شرکت پتروشیمی جم، استقبال و بر گسترش تعامل و همکاری ها، تأکید کرد.

کد خبر: ۱۶۱٬۱۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha