۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۷
کاهش ۵۰ درصدی فروش کالای خواب در کشور
مدیرعامل کالای خواب اوما عنوان کرد؛

کاهش ۵۰ درصدی فروش کالای خواب در کشور

گرگان- کاظم پور، مدیر عامل شرکت تولیدی کالای خواب اوما گفت: به دلیل افزایش قیمت ها شاهد کاهش ۵۰ درصدی تقاضا برای کالای خواب در کشور هستیم.

مسعود کاظم پور در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با توجه به افزایش هزینه ها، مجبور به افزایش قیمت محصولات کالای خواب شدیم و به دلیل بالا بودن قیمت تمام شده، مردم دیگر نسبت به خرید این محصول توجه کمتری دارند.

مدیر عامل کالای خواب اوما با بیان این که تقاضا برای این محصول ۵۰ درصد کاهش یافته است، افزود: در حال حاضر همکاران در این حوزه محصولات خود را با اقساط شش الی ۱۲ ماهه به فروش می رسانند.

کاظم پور با اشاره به اینکه ۷۰ درصد مواد اولیه در کشور تولید می شود، بیان کرد: با توجه به این که مشکلات زیادی در حوزه پتروشیمی وجود دارد این امر بر روی قیمت ها تأثیر گذاشته است.

وی ادامه داد: با این شرایط اقتصادی، هیچ حمایتی از تولیدکننده ها انجام نشده این در حالی است که مالیات ها هم با جدیت از ما گرفته می شود.

مدیر عامل کالای خواب اوما با اشاره به این که حدود ۴۰ نمایندگی این شرکت در کشور فعالیت می کنند، افزود: متاسفانه خبرهای خوبی برای تولیدکننده ها در کشور وجود ندارد و این موضوع باعث شده تا با مشکلات زیادی روبرو باشیم.

کد خبر: ۱۶۱٬۱۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha