۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
ضرورت تزریق منابع برای ارتقای تجهیزات ریلی
مدیرعامل راه آهن عنوان کرد

ضرورت تزریق منابع برای ارتقای تجهیزات ریلی

صالحی، مدیرعامل راه‌آهن، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار در نظر گرفتن اعتبارات لازم به منظور نفوذ فناوری و ارتقای تجهیزات ریلی و افزایش رفاه مردم شد.

به گزارش بازار، سید میعاد صالحی، ضمن تسلیت مجددا به خانواده‌های داغدار سانحه مشهد - یزد که عزیزانشان را از دست دادند، گفت: به مردم یزد، میبد و اردکان که با دومین قطار یزد - مشهد و پس از آیین بهره‌برداری به مشهدمقدس مشرف می‌شوند و در ایام عید سعید غدیرخم در مشهد مقدس و در جوار حرم ثامن الائمه (ع) خواهند بود تهنیت می گوئیم.

وی با یادآوری اینکه با وجود مشکلات بسیار، این قطار به درخواست مردم شهر یزد، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و نمایندگان مردم به بهره‌برداری رسیده است، تاکید کرد: امیدوارم که بتوانیم توسعه ناوگان را با توجه به عقب ماندگی‌های تاریخی که از گذشته به ما به ارث رسیده است، جبران کنیم.

صالحی تاکید کرد: ما به نفوذ فناوری برای ارتقای رفاه مردم ایران و تزریق منابع برای ارتقای تجهیزات ریلی نیاز داریم.

وی نفوذ فناوری را باعث افزایش رفاه و ایمنی دانست و اظهار کرد: مطابق فرمایش مقام معظم رهبری در بند ۲۴ سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه، اولویت حمل و نقل مربوط به حمل و نقل ریلی است و لازم است این موضوع اولویت درجه یک مسئولان اجرایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بحث حمل و نقل باشد.

کد خبر: ۱۶۱٬۰۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha